E-Mail
webnoob 5265
flere brugere
Fra : Mortil3

Dato : 27-05-04 16:22

hej gruppe

vi er to brugere på computeren.

Når jeg åbner min virker outlook fint, men når jeg åbner bruger nr 2, så
kommer der en fejlmeddelelse som siger:

Runtime Errol, program C: o.s.v
This appæication har requested the runtime to terminate it
in an unusual way. Pleas contact the applications support team.....

Er der nogen der ved hvad det betyder og hvad jeg kan gøre...

Hilsen Birgit

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-05-04 18:54

Mortil3 skrev:

> [...]
> This appæication har requested the runtime to terminate it
> in an unusual way. Pleas contact the applications support

Hvilket operativsystem (fx Windows XP, Windows 2000 - se navnet i
startmenuens venstre side).

Hvilken Outlook-version? (Bemærk at Outlook og Outlook Express er
to forskellige programmer. Svar kan fx være Outlook 2000, Outlook
Express 6.0 eller lignende. Bemærk i øvrigt at Outlook Express har
sin egen gruppe. Hvis det er det program du har problemer med, er
du bedre hjulpet i følgende gruppe:
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Mortil3

Dato : 27-05-04 20:27

> Hvilket operativsystem (fx Windows XP, Windows 2000 - se navnet i
> startmenuens venstre side).

Jeg bruger Windows XP og det drejer sig om Outlook som jeg også skriver

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-05-04 20:38

Mortil3 skrev:

> Jeg bruger Windows XP

O.k. - standard eller professional?

> og det drejer sig om Outlook som jeg også skriver

Prøv at læse mit spørgsmål igen? Hvilken version?

Jeg nævnte OE fordi mange bare kalder Outlook Express for Outlook,
men jeg har forstået at det er Outlook du benytter - bare ikke
hvilken version.

Fra : Mortil3

Dato : 27-05-04 21:38

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en meddelelse > Prøv
at læse mit spørgsmål igen? Hvilken version?

Ja det er vist den sidste nye.... kan den hedde 6

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-05-04 21:49

Mortil3 skrev:

> Ja det er vist den sidste nye.... kan den hedde 6

Outlook Express hedder 6 i nyeste version (evt. 6.0SP1 eller
lignende). Outlook har versionsnumre som 97, 2000, XP/2002, 2003.

Du kan se versionsnummeret ved at vælge Hjælp => Om Microsoft
Outlook (Express) i programmet.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen