Maling af plast vinduer ??
Fra : Janner

Dato : 27-05-04 13:09

Nogen der har erfaring med det, i min andels lejlighed er der nemlig sat
sorte vinduer i .. og det lysner i sagens natur jo ikke just.

En enkelt beboer har fået hendes malet gennem en maler , men der skaller det
ligesom lidt af

Hygge og på forhånd tak

Jan

Fra : John Vedsegaard

Dato : 31-05-04 00:54

> [...]
> sorte vinduer i .. og det lysner i sagens natur jo ikke just.
>
> En enkelt beboer har fået hendes malet gennem en maler , men der skaller

Der er mange slags plastik.

En sikker metode er oliemaling tilsat xylen (sælges under navnet xylol) Det
er desværre totalt giftigt.

Visse typer plastmaling kan ofte binde på plast, bl.a. har sadolin nogle
lakfarver som ofte binder helt godt.

John Vedsegaard

www.taform.dk