Scat Grupper
Fra : David

Dato : 27-05-04 12:39

Hej, jeg er en ung fyr på 20, som har en speciel fetish med extrem
Scat. Jeg ville høre om der var andre ligesindede, og nogle som evt.
kendte nogle Scat Klubber i Danmark som ikke kun er for homoseksuelle?

Fra : Alex Linaa

Dato : 27-05-04 13:19

Her måske: http://www.slagelsekloakservice.dk/slamsuger1.htm

Fra : vadmand

Dato : 27-05-04 14:16

"Alex Linaa" <foto@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse
> "David" <ixiz@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> Her måske: http://www.slagelsekloakservice.dk/slamsuger1.htm

Jeg gik helt galt på denne tråd - for mig (som musiker) er "scat" sådan
noget, Louis Armstrong og Elle Fitzgerald synger, når de ikke kan huske
teksten

Men det tænder jeg da meget på...

Per V.

Fra : Alex Linaa

Dato : 28-05-04 07:26

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gik helt galt på denne tråd - for mig (som musiker) er "scat" sådan
> noget, Louis Armstrong og Elle Fitzgerald synger, når de ikke kan huske
> teksten

Ja jeg gik også helt galt, for jeg kom til at tænke på ham her:
http://szym.com/scatman/pictures.html
Men efter at have skrevet scat+sex i google, var der ikke langt til
slamsugeren ;)

/Alex

Fra : Ole Olsen

Dato : 28-05-04 16:48

"Alex Linaa" <foto@linaa.com@ingenspam.com> wrote in news:40b6db6a$0$166
> [...]

> http://szym.com/scatman/pictures.html
> Men efter at have skrevet scat+sex i google, var der ikke langt til

Ja, det er noget lort, når man sådan tager fejl!

Ole O.

Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 28-05-04 07:56

Jeg tror at du kan få hjælp på følgende side: http://www.netpsykiater.dk/.

--
mvh. Keld H. Mikkelsen
http://www.jernbanebilleder.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-04 18:17

"Keld H. Mikkelsen" <mz1456SLETDETTE@hotmail.com> skrev :

>Jeg tror at du kan få hjælp på følgende side: http://www.netpsykiater.dk/.

Hjælp til hvad?

Accepter dog at nogle har andre lyster og interesser end man selv
har.

Sålænge man ikke foretager sig noget, som kan genere andre
mennesker, gør noget imod deres vilje eller lader det gå udover
forsvarsløse som som børn eller dyr, så kan det da aldrig rage
en.

Og så bør man lade være med at komme med dumsmarte indlæg.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : høstblomsten

Dato : 28-05-04 19:51

> [...]
> en.
>
> Og så bør man lade være med at komme med dumsmarte indlæg.

*nikker meget enigt*!!

~ Høstblomsten ~

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 22:41