Hvad skal vi lave til aftensmad?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-05-04 11:29

Vi er generelt glade for fgl:

Hakket kød
Pebersteaks
gryderetter
Tartelletter m lækkert fyld seføli

Vi vil bare gerne prøve noget nyt!

Nogen der har en opskrift på deres livret, som ikke er alt for krydret (børn
skal spise med) ?

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-05-04 11:34

Gerne noget med rejer!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-04 11:40

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Gerne noget med rejer!

Jambalaya ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-05-04 11:53

Hva er det?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-04 12:02

http://generalhorticulture.tamu.edu/prof/Recipes/Jambalaya/jambalaya.html

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-05-04 12:26

Damn.. er ik så go ud i det engelske der..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-04 12:30

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Adk+jambalaya

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-05-04 12:51

Takker, (men i andre må gerne komme med flere forslag hvis i lyster)

Fra : JSM

Dato : 27-05-04 13:00

> Nogen der har en opskrift på deres livret, som ikke er alt for krydret
(børn
> skal spise med) ?

Kog en portion pasta. (Jeg foretrækker pastaskruer til den her ret). Så
tager du en ordentlig skvæt fløde, ca. 100 gram laks hakket i store tern og
god stor spiskefuld (grøn) Pesto + lidt salt og peber. Fløden og pestoen
røres sammen og bringes i kog. Laksen kommes i og simrer med i et par
minutter. Til sidst blander du pasta og sovs. Jeg synes det smager rigtigt
godt og det er både hurtigt og nemt at lave.

Mvh
Jesper

Fra : Ralph

Dato : 28-05-04 15:00

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minutter. Til sidst blander du pasta og sovs. Jeg synes det smager rigtigt
> godt og det er både hurtigt og nemt at lave.

Hvis du skifter skruer ud med pastabånd, kan ikke huske hvad de hedder, så
har du Brixtoftes livret, og DET borger da for kvalitet om noget, desværre
kan der KUN drikkes 8000 kr.s vin til, så find nogle små glas, og ring til
banken.

--
venligst
Ralph

Fra : JSM

Dato : 29-05-04 22:31

> [...]
> kan der KUN drikkes 8000 kr.s vin til, så find nogle små glas, og ring til

Det er jo derfor jeg foretrækker skruer

Mvh
Jesper

Fra : [BitSeN]

Dato : 27-05-04 21:01

On Thu, 27 May 2004 12:29:12 +0200, "Martin / Fårevejle"
<jadahva@hotmail.com> wrote:

>Nogen der har en opskrift på deres livret, som ikke er alt for krydret (børn
>skal spise med) ?

I skal helt sikkert have "Tonnarelli congamberretti e punte di
asparagi" det smager RIGTIG godt, og er let at lave.

Vi hørte første gang om opskriften i programmet Pasta+ på TV2, du kan
finde opskriften her: http://opskrifter.tv2.dk/article.php?id=531370

God fornøjelse

mvh
Brian