Robert De Niro ??
Fra : Yildizhan

Dato : 27-05-04 01:19

Kan det virkelig passe at man ikke kan downloade høj kvalitetsbilleder af
Robert De Niro ??

Kunne ellers godt tænke mig et flot billede af ham til kontoret

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 27-05-04 10:28

"Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> wrote:

> Kan det virkelig passe at man ikke kan downloade høj
> kvalitetsbilleder af Robert De Niro ??

Google Images, <http://images.google.com>

Advanced Image Search,
exact phrase: robert de niro
Size: Large

<http://images.google.com/images?as_q=&svnum=10&hl=en&ie=UTF-8&btnG=Google+Search&as_epq=robert+de+niro&as_oq=&as_eq=&imgsz=xxlarge&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&safe=off>

<http://tinyurl.com/25c8o>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.thorsenholm.dk/fona/

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-05-04 10:29

Yildizhan wrote:
> Kan det virkelig passe at man ikke kan downloade høj kvalitetsbilleder af
> Robert De Niro ??
>
> Kunne ellers godt tænke mig et flot billede af ham til kontoret

http://images.google.dk/images?q=robert+de+niro&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

/David

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 27-05-04 14:05

"Yildizhan" skrev...

> Kan det virkelig passe at man ikke kan downloade høj
> kvalitetsbilleder af Robert De Niro ??
> Kunne ellers godt tænke mig et flot billede af ham til
> kontoret

Hvis du skal have noget som ser virkelig godt ud i en ramme, så køb et
rigtigt foto
http://www.poster.de/de-niro-robert-s.html

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Ironi

Dato : 27-05-04 17:26

"Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at man ikke kan downloade høj kvalitetsbilleder af
> Robert De Niro ??
>
> Kunne ellers godt tænke mig et flot billede af ham til kontoret

Hvorfor?