Metallica Setlist
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-05-04 00:12

Hej Folkens!

Just hjemvendt fra Metallica i Parken (fed koncert) vil jeg høre om nogen har
den komplette setlist fra denne koncert?

I så fald bedes du/I poste den

På forhånd tak,

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-05-04 07:31

Anders Vind Ebbesen wrote:
> [...]
>
> Just hjemvendt fra Metallica i Parken (fed koncert) vil jeg høre om nogen har
> den komplette setlist fra denne koncert?

Det spillede Metallica
»Blackened«
»Fuel«
»The Four Horsemen«
»Fade To Black«
»Frantic«
»Holier Than Thou«
»I Disappear«
»St. Anger«
»Sad But True«
»Creeping Death«
»Battery«

Ekstranumre I:
»Anywhere I Roam«
»Nothing Else Matters«
»Master Of Puppets«

Ekstranumre II
»One«
»Enter Sandman«

Ekstranumre III:
»Four Leaf Clover« (eller hva' det var)
»Seek & Destroy« (og DET var det!)

(Kilde: B.T.)

Mvh. Peter

Fra : -V-

Dato : 27-05-04 12:29

Peter Theglev wrote:
> »Anywhere I Roam«

> (Kilde: B.T.)

Det hedder nu altså "Wherever I may roam".
De har som sædvanligt ikke styr på en skid.

-V-

Fra : Frank Sørensen

Dato : 27-05-04 12:35

> »Four Leaf Clover« (eller hva' det var)

Den hedder "The Wait"

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 13:15

> »Four Leaf Clover« (eller hva' det var)

Det er vist ikke en metallica sang... Medmindre du tænker på 'No leaf
clover'?

Fra : Kong Kent

Dato : 27-05-04 19:15

> Just hjemvendt fra Metallica i Parken (fed koncert) vil jeg høre om nogen
har
> den komplette setlist fra denne koncert?
>
> I så fald bedes du/I poste den

Naturligvis. Her er den officielle setliste fra www.metontour.com . Siden
hverken EB, BT eller de andre skrevne medier i DK formår at have styr på
hvad sangene hedder, må vi jo ty til den oprindelige kilde

Værsgo:

Blackened
Fuel
The Four Horsemen
Fade To Black
Frantic
Holier Than Thou
I Disappear
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
--------
Wherever I May Roam
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
--------
The Wait
Seek And Destroy

Undrer mig faktisk en del over, at en herre som Steffen Jungersen kan kløjes
i No Leaf Clover og The Wait, velvidende, at Jaymz rent faktisk sagde at
næste sang er fra "Garage Inc." hvorpå No Leaf Clover altså ikke er, da den
udelukkende findes på "S&M" pladen. Det kunne man have forventet af en
skribent fra Chili eller andre ungdomsblade hvorpå der ikke umiddelbart
findes en velkendt Metallica-ekspert. Men Steff !?! Han burde vide bedre

Men pyt. Om et par dage downloader vi da lige hele koncerten i cd-kvalitet
fra www.livemetallica.com , og så bliver den aften udødeliggjort ligesom
Roskilde '03 !!! Det bli'r ikke bedre.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-05-04 23:17

Kong Kent wrote:

> Men pyt. Om et par dage downloader vi da lige hele koncerten i cd-kvalitet
> fra www.livemetallica.com , og så bliver den aften udødeliggjort ligesom
> Roskilde '03 !!! Det bli'r ikke bedre.

Hvordan er den "indspillet"? Direkte fra pulten eller noget bootleg-crap
fra bageste række?

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 04:47

> Hvordan er den "indspillet"? Direkte fra pulten eller noget bootleg-crap
> fra bageste række?

Den er 'desværre' indspillet direkte fra mixerpulten, og altså direkte
'feeds' fra deres respektive signaler. Det betyder, at fællessangene ikke
kommer med, og der bliver derfor et lidt kedeligt tomrum hver gang Jaymz
lader publikum synge teksterne... men ellers er det direkte fra pulten!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-05-04 17:10

Kong Kent wrote:

> [...]
> kommer med, og der bliver derfor et lidt kedeligt tomrum hver gang Jaymz
> lader publikum synge teksterne... men ellers er det direkte fra pulten!

Tjaa.. lyden i Parken taget i betragtning så er det nok at foretrække
alligevel :)