Restaurant og slankemad
Fra : Per

Dato : 26-05-04 23:28

Er der nogen her i grp. der kender et sted i Kbh. hvor man kan spise selvom
man er på en eller anden form for kur.

Altså fedtfattig mad!

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-05-04 10:43

Per wrote:
> Er der nogen her i grp. der kender et sted i Kbh. hvor man kan spise
> selvom man er på en eller anden form for kur.
>
> Altså fedtfattig mad!

jeg vil da vove at påstå at man kan spise stort set de fleste steder der
tilbereder al maden selv....
det er udelukkende et spørgsmål om at bede om det, og feks bede om salat i
stedet for pommes, om dampede grøntsager i stedet for stegte... om grill
stegt bøf i stedet for pandestegt..... om dressing på siden, og så videre og
så videre.. man skal bare tænke sig om hvordan man SELV ville tilberede
maden.....

der er ikke så meget andet i det ;)
de fleste ordentlige steder er villige til at lave mindre ændringer i
tilberedningen for at beholde kunden ;)

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Cat

Dato : 28-05-04 13:34

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> maden.....
>
> der er ikke så meget andet i det ;)
> de fleste ordentlige steder er villige til at lave mindre ændringer i

Hjerteforeningen udgav for 5 år siden en restaurantguide, der hed 'spis
sundt, spis ude'. Den indeholdt adresser på 200 restauranter i Danmark, der
serverede mindst en fedtfattig menu.

Jeg ved ikke, om den bliver opdateret, og om den overhovedet eksisterer
endnu. Jeg gav vist 30 kr for den.

www.aok.dk har også en mulighed for at søge efter restauranter med
fedtfattig mad - det er et søgekriterium på lige fod med thaimad.

Tine