Jeg vil gerne købe en CD - HJÆLP!
Fra : Quadro

Dato : 26-05-04 22:35

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig her.

Jeg vil gerne købe en CD. Men det er mig simpelthen ikke muligt at finde ud
af hvor i alverden jeg kan købe den henne. Andre steder end på amazon.com
Men det vender vi tilbage til...

Cd'ens hjemme: http://www.thorgalmusic.com
Har fået min søster, der kan fransk, til at gennemlæse siden. Umidelbart
står der ikke noget om HVOR man kan købe den. Men udfra forsiden kan jeg da
se at det er Universal Music i Frankrig der udgiver den.

Søger man efter den på universalmusic.fr/ er den også at finde. Med pris og
det hele.
http://www.universalmusic.fr/servlet/FrontProductServlet?action=view&product_id=60121595242

Men jeg kan ikke købe den derinde, for jeg kan ikke tilføje den til
indkøbkurven som man ellers kan med alle de andre cd'er man kan købe
derinde. Jeg fatter det ikke.

Har søgt på Amazon.fr og co.uk. Cd'en er ikke til at finde. Diverse google
søgninger har jeg også foretaget men altså uden held til at finde et sted
hvor jeg faktisk kan KØBE cd'en.

På Amazon.com er den derimod at finde, og de skriver da også at det er
"IMPORT" og at shipping er usually 1-2 weeks. Netop fordi de skal importere
den.

Men de er jo nødt til at importere den et sted fra!!!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-05-04 23:18

Således skrev "Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> i
dk.kultur.musik Wed, 26 May 2004 23:34:56 +0200:

>Har søgt på Amazon.fr og co.uk. Cd'en er ikke til at finde. Diverse google
>søgninger har jeg også foretaget men altså uden held til at finde et sted
>hvor jeg faktisk kan KØBE cd'en.

www.priceminister.com er en fransk pendant til ebay og der kan de
fåes, ganske billigt til og med. det ser ud til at prisen ligger på EU
6-7,-

<http://www.priceminister.com/offer/buy/170329/PR010/Mouquet-Eric-Thorgal-CD-Album.html>

Jeg har selv handlet et par gange via Priceminister uden problemer. De
har rating af sælgerne og det er Priceminister, der står for det med
pengene, så man kan betale med plastic.

Du skal så nok have en hjælpende hånd af søs for at få bestilt
noget...

Knud
--
Noir Comme le diable, chaud comme l'enfer,
pur comme un ange, doux comme l'amour."

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 02-06-04 20:25

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> wrote in message news:<c932hv$18c0$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> den.
>
> Men de er jo nødt til at importere den et sted fra!!!

Hejsan.
Du skal kopiere begge linier ind i din explorer (eller hvad du nu
bruger), men ellers prøv her:
http://search.songsearch.com/scripts/itemdetail.taf?dist=msi&cb=0808911&iartist=VARIOUS%20ARTISTS&ititle=THORGAL&media=CD

Der kan gå op til 4 uger. Men de er kanon søde og venlige. Hvis man
finder en gammel udgået skive køber de retten til at lave et nytryk.
Fed service.

Mvh
Klavs.