Hjælp. Min kickstarter tager ikke ved.
Fra : Kasper Storgaard

Dato : 26-05-04 22:24

Jeg kommer kørende på min jog hjem fra min kæreste, og lige pludselig mister
scooteren kontakten og går ud. Jeg troede først det var fordi den manglede
benzin, men der var stadig benzin på. Så prøvede jeg at starte den, men
kunne jeg slet ikke, for kickstarteren tager slet ikke ved, så alt kontakt
til scooteren er mistet og jeg må trække hjem. Hvad kan der være sket? Hvad
kan fejlen være?

//Alphalogic.

Fra : Mythos

Dato : 26-05-04 22:58

"Kasper Storgaard" <Webmaster1@mysqlweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne jeg slet ikke, for kickstarteren tager slet ikke ved, så alt kontakt
> til scooteren er mistet og jeg må trække hjem. Hvad kan der være sket?

Tager ikke ved ??? Hænger den og dingler, eller er der ikke kompression på ?
Hvis ikke der er modstand, så KAN det være der er gået et par stempelringe
og stempel.

Kim Larsen

Fra : GK

Dato : 02-06-04 00:37

AHHHHHHHHHH prøv lige med et nyt tændrør først ... et tændrør kan jo
sagtens stå i svinget ... og er der ikke noget med at man skal trykke
bag-bremsen ind når man bruger kickstarteren for at den tager ved på en jog
,,, ellers er jeg sikker på der er en her inde der ved hvordan den
virker
på en jog ,,, og så er det det med stempelringene ,, tror nu ikke de er
gået i stykker for så har du nok hørt det ... de kan jo godt blive så
slidte at den mister kompresionen .. men det sker ikke på to sekunder... så
er der jo tændningen den kan godt stå af på to sekunder

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 14-06-04 06:03

Det er kun ved brug af starter du holder bremsen inde, ellers ikke.

Mvh.
Mogens

---