Stranddyk på Als??
Fra : P Kaasing

Dato : 26-05-04 21:29

Hej

Er der overhovedet nogle interessante steder at dykke på Als, hvis man nu
ikke har mulighed for at have båd med?

/Poul

Fra : Peter Braun

Dato : 26-05-04 21:44

"P Kaasing" <ikkenogen@microhot.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der overhovedet nogle interessante steder at dykke på Als, hvis man nu
> ikke har mulighed for at have båd med?
>
> /Poul

Hej Poul.

Det kommer så sandelig an på hvad du mener er et interessant dyk

Med venlig hilsen

Peter

Fra : P Kaasing

Dato : 27-05-04 12:06

Ok

Med interessant mener jeg at der er andet at kigge på end en sandbund uden
fisk, eller mudderbund. Der må gerne være lidt dybt også, så man får
fornemmelsen af at man har været ude at dykke, altså gerne dybere end 10
mtr. Masser af planter og fisk er interessant, spændende formationer på
bunden er sjovt. Et vrag er da også sjov. Men også bare de foretrukne
stranddykkersteder på Als vil jeg gerne have at vide.

/Poul

Fra : Timo J

Dato : 27-05-04 16:32

Der er mange steder - men umiddelbart vil jeg anbefale pøls rev i syd , de
to rev der ligger på østsiden af Als...

--
Venligst / Best Regards

Timo Jattu