Premieredatoer
Fra : Jette

Dato : 26-05-04 20:50

Hej NG.

Er der nogen der kender et site hvor man kan søge på hvornår en given
biograffilm har haft premiere. Jeg har forsøgt Imdb, men jeg kan umiddelbart
ikke finde funktionen.

På forhånd tak.

Mvh Jette

Fra : HKJ

Dato : 26-05-04 20:54

Hvis du mener i Danmark, så prøv www.releaseplan.dk

www.imdb.com har et punkt der hedder "Release dates" for hver film.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-05-04 21:17

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> writes:

> Hvis du mener i Danmark, så prøv www.releaseplan.dk

Releaseplan opdateres løbende fra de data biograferne selv sender ud,
så ja, det er et godt bud.

--
Peter B. Juul, o.-.o "[Danskerne] er helt generelt det folk i
The RockBear. ((^)) Europa (og verden, for den sags skyld)

Fra : Jette

Dato : 26-05-04 21:23

HKJ <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

> www.imdb.com har et punkt der hedder "Releasdates" for hver film.

Jeg er åbentbart blevet blind på begge øjne Det var funktionen 'Realease
dates' jeg ledte efter.

Tak for hjælpen.

Mvh Jette