Den ser da fed ud, bare synd....
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 19:30

..... at det er med Vin Diesel, som ikke rigtig siger mig noget :)

http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/

Meget "Matrix"-agtigt, et eller andet sted... læg bl.a. mærke til "Here they
come...." udråbet :)

Lars B

Fra : wonko the sane

Dato : 27-05-04 09:32

ja den ser cool nok ud, men gad vide hvad den har med "pitch black" at gøre,
udover at vin disel selvfølgelige er med.

mvh jakob

Fra : spæf

Dato : 27-05-04 09:41

> ja den ser cool nok ud, men gad vide hvad den har med "pitch black" at
gøre,

Vin Diesel spiller den samme karakter, som han spillede i Pitch Black,
nemlig "den onde skurk, som er god nok på bunden " aka Riddick.

Kan i øvrigt godt anbefale Pitch Black.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-05-04 09:43

On Thu, 27 May 2004 10:32:15 +0200, "wonko the sane"
<jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote:

>ja den ser cool nok ud, men gad vide hvad den har med "pitch black" at gøre,
>udover at vin disel selvfølgelige er med.

Figuren Riddick blev spillet af Diesel i Pitch Black, som i øvrigt er
en fantastisk god (og overset) film.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-05-04 10:28

Niels Søndergaard wrote:

> Figuren Riddick blev spillet af Diesel i Pitch Black, som i øvrigt er
> en fantastisk god (og overset) film.

Jeg synes at den var fantastisk skod og corny. Don't believe the hype. I
did...

/David

Fra : Morten DH

Dato : 27-05-04 11:33

> Jeg synes at den var fantastisk skod og corny. Don't believe the hype. I
> did...

Der er meget delte meninger om den i min omgangskreds - jeg synes den er en
overset perle...

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-05-04 19:02

> Figuren Riddick blev spillet af Diesel i Pitch Black, som i øvrigt er
> en fantastisk god (og overset) film.

Aaaaaaarh !!!!! Så lige traileren for Riddick, og den ser jo fed ud! Så
tænkte jeg, "Hva snakker de om Pitch Black? Det er da ikke en Sci-fi?"... og
så slog det mig at jeg aldrig har gidet at læse om den nogen steder, eller
tage den ned fra hylden i Blockbuster, da den altid har givet mig
asociationer til "Meet Joe Black"

Jammen jeg må jo skynde mig op og leje Pitch Black then!

Mvh. Martin

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-05-04 21:54

On Fri, 28 May 2004 20:01:35 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>gøre,

>Aaaaaaarh !!!!! Så lige traileren for Riddick, og den ser jo fed ud! Så
>tænkte jeg, "Hva snakker de om Pitch Black? Det er da ikke en Sci-fi?"

Jo, det er sci-fi - og noget af det fedeste siden Alien.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 23:22

On Fri, 28 May 2004 22:54:18 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Jo, det er sci-fi - og noget af det fedeste siden Alien.

Ja uha da, Pitch Black var virkelig fed.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-05-04 11:57

Niels Søndergaard escribió / skrev

> Jo, det er sci-fi - og noget af det fedeste siden Alien.

mjaeh, så er den vidst heller ikke bedre. Den underholder fint og
masser af god action, men nogen superfilm er det jo ikke.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-05-04 14:44

> Niels Søndergaard escribió / skrev
>
> mjaeh, så er den vidst heller ikke bedre. Den underholder fint og
> masser af god action, men nogen superfilm er det jo ikke.

Ja sådan har jeg det vist også. Var meget positiv over den da jeg så den,
fordi jeg forventede en elendig b-film. Men filmen var god. Men som Lars
Hoffman skriver, så er det ikke nogen superfilm, blot en udemærket science
fiction film, og det er også godt nok, når man tænker på hvor mange elendige
film man får set.

Mvh. Brian

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-05-04 17:29

Niels Søndergaard wrote:

> Jo, det er sci-fi - og noget af det fedeste siden Alien.

Whut?! Hvad er det fede ved Pitch Black? Endsige det nye? Det er da bare
en billig og dårlig gentagelse af scifi-gyser-klicheer fra de sidste 30
år i en tilfældig pærevælling.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 19:28

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Figuren Riddick blev spillet af Diesel i Pitch Black, som i øvrigt er
> en fantastisk god (og overset) film.

Hmmm, det må jeg næsten tage som en anbefaling, så den er bestilt og på vej
hjem....

> Mvh
> Niels Søndergaard

Lars B

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 21:55

Lars B. Jensen wrote:

> Hmmm, det må jeg næsten tage som en anbefaling, så den er bestilt og på vej
> hjem....

Stakkels dig :)

/David

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 00:39

> Stakkels dig :)

Ja, det er bare SÅ træls.... NÆMLI' JA! :)

Hvis filmen er dårlig, ryger den bare op ved siden af min Queen of the
Damned, for sheit da, den film stinker stort...

> /David

Lars B

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-06-04 12:36

> Ja, det er bare SÅ træls.... NÆMLI' JA! :)
>
> Hvis filmen er dårlig, ryger den bare op ved siden af min Queen of the
> Damned, for sheit da, den film stinker stort...

De rige har mange glæder!

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 15:56

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De rige har mange glæder!

hehehe, de 99,- var jo hurtigt væk på alt andet også :)

Samtidig tog jeg Galaxy Quest med også, den havde jeg aldrig set fra start
til slut...

> Mvh. Martin

Lars B

Fra : Jacob Andersen

Dato : 05-06-04 17:30

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis filmen er dårlig, ryger den bare op ved siden af min Queen of the
> Damned, for sheit da, den film stinker stort...

Faktisk større end nogen anden film jeg kan huske at have set.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Lars Fischer

Dato : 27-05-04 12:28

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk>

> .... at det er med Vin Diesel, som ikke rigtig siger mig noget :)
>
> http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/

Hum. Sådan lidt Matrix møder LoTR, med Vin Diesel i rollen som rum-
Aragorn, der beslutter at bruge ringen for at bekæmpe det onde. Det skal
nok blive godt.

Det forlyder iøvrigt, at der er planer om en film om Hanibal (ham med
elefanterne) med Vin Diesel i hovedrollen. Så hvis man syn's Troy er slem,
så ....

/Lars

Fra : Tenzel Kim

Dato : 05-06-04 00:13

Lars Fischer wrote:
> Det forlyder iøvrigt, at der er planer om en film om Hanibal (ham med
> elefanterne) med Vin Diesel i hovedrollen.

Og her troede jeg et øjeblik at der var tale om en geninspilning af
Hannibal og Jerry, lige indtil det gik op for mig at Vin Diesel nok ikke
ville kunne magte så stor en rolle :)

Tenz.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-06-04 00:22

On Sat, 05 Jun 2004 01:12:40 +0200, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

> [...]

Hvad skal den hedde? "The Silence of the Elephants"? Og Diesel skal
vel spille ronkedor.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Parker Pyne

Dato : 05-06-04 00:26

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Hvad skal den hedde? "The Silence of the Elephants"? Og Diesel skal
> vel spille ronkedor.

Return of the Elephant Man

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-05-04 22:30

Lars Jensen escribió / skrev

> Meget "Matrix"-agtigt, et eller andet sted... læg bl.a. mærke til
> "Here they come...." udråbet :)

Og ligesom med Matrix kommer der også noget animeret ud om Riddick
sideløbende med denne.

http://www.imdb.com/title/tt0407658/

Det skal da nok blive sjovt.

Med venlig hilsen