cross-tøj micro cross
Fra : Hans Olsen

Dato : 26-05-04 19:31

Hej
Jeg har søgt i flere dage efter en side med Cross-tøj til børn.
omkring de 5 år, findes der ikke et eller andet på nettet ?
en venlig sjæl der har nogle link ?.
Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-05-04 19:49

"Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har søgt i flere dage efter en side med Cross-tøj til børn.
> omkring de 5 år, findes der ikke et eller andet på nettet ?

Jeg mener de har en del her: www.goetz-motorsport.de, Thor laver masser af
små sager. HJC laver hjelme i små størrelser.

Søren

Fra : Carsten Jensen

Dato : 26-05-04 20:02

Hvor i landet ?

Charlie

Fra : Hans Olsen

Dato : 26-05-04 20:16

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet ?
>
> Charlie
Hej
Jeg forstår ikke lige hvad du mener, men de sender vel over hele landet.
Ellers i midt - syd sønder Jylland.
Hilsen
Hans

Fra : Carsten Jensen

Dato : 27-05-04 06:01

Ja, men det er nemmest med en forhandler i nærheden af hvor du bor. Alle
cross forhandlere har børne tøj. Sjøholm i Sønderborg er et bud. Kaj Jensen
er et andet ( jeg ved ikke helt hvor han bor, men det kan jeg finde ud af
hvis du er interesseret).

Charlie

Fra : p.nyrup

Dato : 27-05-04 11:59

Hej Hans.

Der er faktisk en del muligheder.
www.lindtek.dk
Ronny Hein: 24 22 08 22, 24 24 02 04, 40 44 89 49 (Kolding, han har vist
ikke nogen hjemmeside)
Tag et kik på www.crossnyt.dk her er der masser af links eller prøv på
www.microerne.dk

Hvis du kikker på crossnyt er der links til mange forhandlere og klubber og
ofte har klubberne en salgsside og til den alder er det fint (billigere) at
starte med brugt udstyr.

Håber du finder noget og vi glæder til at se endnu en rigtig sportsmand ude
på banerne

Venlig hilsen
Poul Nyrup

Fra : Hans Olsen