Deco software til Pocket pc
Fra : Bo Poulsen

Dato : 26-05-04 18:12

Hej Gruppe

Er der nogle af jeg der har en god ide om hvor det er muligt af få fat i et
stykke software til at planlægge dyk og beregne deko, både på nitrox og
luft.
Håber i kan hjælpe.

Bo

Fra : Kim Heigren

Dato : 26-05-04 19:24

Hej Bo.
Prøv at kig på nedenstående link.

Hilsen Kim Heigren

Fra : Henrik

Dato : 26-05-04 21:08

> [...]
et
> stykke software til at planlægge dyk og beregne deko, både på nitrox og

Jeg er møg glad for JPlan som på mange måder midner om Deco Planer, det er
bare gratis.

Prøv: http://www.fly.to/oxford

Hilsen Henrik

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 26-05-04 22:06

Bo Poulsen skrev i Message-ID:
> [...]

> Er der nogle af jeg der har en god ide om hvor det er muligt af få fat
> i et stykke software til at planlægge dyk og beregne deko, både på

Se herunder...

--
Peter Fjelsten
GAP RGBM decompression software <http://www.gap-software.com/>

Fra : Bo Poulsen

Dato : 26-05-04 22:28

Hej Igen

Der er kun lige den lille detalje at det er en pocket pc og ikke en palm jeg
har. Kan man køre palm programer på en pocket pc?

Bo

Fra : Søren Reinke

Dato : 27-05-04 07:08

"Bo Poulsen" <frenning@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Igen
>
> Der er kun lige den lille detalje at det er en pocket pc og ikke en palm
jeg
> har. Kan man køre palm programer på en pocket pc?

Nej Det kan man ikke, det er 2 helt forskellige operativ systemmer.

--
Best regards
Søren Reinke