Europæisk stoby i starten af august?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 26-05-04 17:58

Hej.

Vi er fire "unge studerende", der gerne vil et smut ud i europa
(torsdag-søndag) i slutningen af juli/starten af august - gerne med et af
SAS's 945,- tilbud. Vi overvejer London el. Manchester, men vi er meget åbne
for forslag, så jeg ville høre om nogle af jer kender en europæisk storby,
hvor der foregår noget spændende kulturelt, sportsligt e.lign. i den
periode?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : S. Jensen

Dato : 28-05-04 22:54

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for forslag, så jeg ville høre om nogle af jer kender en europæisk storby,
> hvor der foregår noget spændende kulturelt, sportsligt e.lign. i den

Tag til Skt. Petersborg. I vil ikke blive skuffede. Jeg tror ikke at der
sker ret meget rent sportsligt, men kulturelt vil i komme til et sted der
ikke matches af ret mange europæiske storbyer.
Jeg tror nok at billigste flybillet ligger på omkring 2000,- t/r. Her skal
lægges ca. 3-400 til visum oveni, men til gengæld er leveomkostningerne små.