Herbalife
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 26-05-04 17:31

uh ....jeg vejer 25 kilo for meget og det går den forkerte vej.......jeg er
også deprimeret og mangler energi........er lidt desperat, faktisk
overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
mig at det skal jeg IKKE gøre, HJÆLP MIG, før det går galt...

AAA:......jeg har ikke fået nogle gode argumneter for ikke at kontakte en
Herbalife-forhandler.....

Så det gjorde ejg lige idag...........uha
Jeg gik ind på www.idealvaegt.dk og fik en mand i røret dagen
efter.........han ville kun hjælpe mig hvis jeg var 100% seriøs, hvis jeg
VILLE tabe mig nu, osv.....og det betyder også ( fik ejg ud af ham ) at man
SKAL købe de produkter de anbefaler uden forbehold, dvs. man kan IKKE selv
kan vælge de produkter man tror vil gavne én........

Så det kurerede mig lige fra Herbalife........ihvertfald på den måde!!

Det holder simpelthen ikke at man bliver presset noget ned over hovedet,
uden
man føler at man selv har taget valget. Måske virker det.......det kan jeg
ikke afvise, men måden det bliver serveret på har middeltidig skræmt mig
langt væk.........

Jan, stadig alt for tyk

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-05-04 07:38

Jeg tror det kommer lidt an på hvem man kontakter / bliver kontaktet af..
Jeg kan helt klart anbefale Lone : http://www.abcvelvaere.dk/index.html hun
er noget så sød og har selv tabt sig ved hjælp af Herbalife.. 11 kg på 9
uger... !!!!! Hun har før/efter billeder liggende på hjemmesiden af sig
selv.
Jeg er selv lige startet og har kun ros til overs for både program og
konsulent ! Prøv at snakke med Lone .. hende går man ikke galt i byen med
)

Kærligst Heidi

Fra : Dan

Dato : 27-05-04 11:07

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> [...]
> er noget så sød og har selv tabt sig ved hjælp af Herbalife.. 11 kg på 9
> uger... !!!!! Hun har før/efter billeder liggende på hjemmesiden af sig

gaaaab

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-05-04 16:24

Hvordan er det nu... hvis du ikke har noget ordentligt at sige så hold dog
mund ..

Mvh Heidi

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 27-05-04 21:06

Jeg ønsker kun at arbejde med personer, der er seriøse med deres vægttab.
Jeg henvender os derfor kun til personer, der har vedlagt deres tlf. nr. -
ellers har jeg ikke mulighed for at vejlede og hjælpe under hele
vægttabsperioden.

....skriver hun på hendes hjemmeside, det er sgu da det samme som ham jeg
snakkede med......."køb alle mine produkter til 1500,- om mdr. eller du
taber dig aldrig!!"

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-05-04 21:28

Du pynter da temmelig meget på sandheden !

Det er synd for dig at du har sådan en tankegang... fordi du har snakket med
en dårlig konsulent gør det ikke alle andre til skurke vel. Jeg fortæller
såmænd også bare at denne konsulent bestemt ikke er af den type der er nævnt
og her behøver du jo så ikke at nedgøre hvad jeg siger !

Jeg har respekteret hvad du har fortalt, måske skulle du gøre det samme for
mig.

Fra : Britt Malka

Dato : 01-06-04 14:26

On Wed, 26 May 2004 18:31:10 +0200, "Jan Mejer Rasmussen"
<janmejer(FJERN)@hotmail.com> wrote:

>.er lidt desperat, faktisk
>overvejer jeg at hoppe på HERBALIFE, er der ikke nogen der gider fortælle
>mig at det skal jeg IKKE gøre

Du bliver garanteret lettere hos Herbalife - på pengepungen

Det franske magasin Que Choisir (svarer til det danske Tænk) har
undersøgt dem her i Frankrig, og de skriver, at det er fup, kort og
godt.

--
Britt Malka
.... Herbalife er ikke en sekt! udtaler Que Choisir. Det er fup: