Ekspansionsbeholder til gsx-r400r
Fra : Boesen

Dato : 26-05-04 17:17

Jeg står og skal bruge en ekspansionsbeholder til min Suzuki (GK73A)da der
er hul i den gamle. Hvor kan jeg få sådan en? Passer den over fra en anden
model? Hvad sker der hvis man sætter en helt anden en på? Virker det?

Jeg har prøvet Mc-huset men de vil åbenbart ikke sælge en til mig!!! (De vil
i hvertfald ikke sende den og et kåbeglas til mig. Syntes ikke om jeg gider
køre de 2 1/2 time for at komme op og hente det selv)

Ligger et par billeder af den gamle beholder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=638

Anders Boesen
Suzuki GSX.R400R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=465

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-05-04 22:12

Boesen wrote:
> [...]
> i hvertfald ikke sende den og et kåbeglas til mig. Syntes ikke om jeg gider
> køre de 2 1/2 time for at komme op og hente det selv)

Prøv L.C. Racing i Rønnede, de sender ihvertfald gerne. Et nyt kåbeglas
kan købes for 400 i england.

> Ligger et par billeder af den gamle beholder
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=638

Fusker metoden var at "lime" et stykke plast på med silikone.

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400
Chefmekaniker på koneriets GSXR400R

Fra : Boesen

Dato : 28-05-04 16:40

> Prøv L.C. Racing i Rønnede, de sender ihvertfald gerne. Et nyt kåbeglas
> kan købes for 400 i england.

Hvor i england? Har stedet et hjemmeside?

> Fusker metoden var at "lime" et stykke plast på med silikone.

Fusk? Det blev faktisk ret godt syntes jeg