Tyskere er generelt ærlige....meeen
Fra : MKS - 74

Dato : 26-05-04 16:21

En lille sjov historie, købte en VF500 af en tysker for nogen tid
siden, alt var sådan set okay - cyklen var fin og prisen også fin -
det manglede imidlertid nogle smådele (plasticdele), absolut ikke
noget særligt og egentlig uden reel betydning - spurgte ham
selvfølgelig om delene, men dem havde han angiveligt _aldriiiiig_ haft
- nå ok no problem then....hvis det altså ikke lige var fordi at samme
herre nu har dem på eBay - Egentlig mere morsomt end noget andet. Har
sendt ham en mail, hvis han svarer bliver det lidt sjovt at høre hvad
forklaring der så kommer på det .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-04 17:03

Slam, av.

Ja, det bliver sjovt at høre en forklaring. Men har skriver næppe :-/

--
Mvh.
Henrik (Husk vores træf sidste week-end i Maj, skal opleves )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : MKS - 74

Dato : 27-05-04 08:52

On Wed, 26 May 2004 18:03:20 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Slam, av.
>
>Ja, det bliver sjovt at høre en forklaring. Men har skriver næppe :-/

Joh - det gjorde han rent faktisk og forklaringen er endnu sjovere -
nemlig at det ganske rigtigt _er_ ham der har den pågældende auktion
(købte cyklen på Mobile), men at han har sat tingene på auktion for en
ven som ingen internet har, her en virkelig tale om en tysker der
mener at vi er "die dummen dänen"..... jeg vil faktisk sige at alene i
underholdningsværdi ville jeg bestemt ikke ha' været den lille muntre
oplevelse foruden - det er faktisk _ret_ morsomt, jeg tror vi her har
at gøre med en tysker der lider af den ganske sjældne lidelse MPD .

Fra : MKS - 74

Dato : 27-05-04 08:58

<xng@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]

(købte cyklen på Mobile), men at han har sat tingene på auktion for en
ven som ingen internet har, her en virkelig tale om en tysker der
mener at vi er "die dumme Dänen"..... jeg vil faktisk sige at alene i

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-05-04 15:39

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> jeg tror vi her har at gøre med en tysker der lider af den ganske
> sjældne lidelse MPD .

Eller også _har_ han faktisk en Evil Twin?

Jeg er imponeret over din ro. Jeg ville minimum have været indebrændt
i 14 dage

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : MKS - 74

Dato : 27-05-04 23:36

On 27 May 2004 16:38:54 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Eller også _har_ han faktisk en Evil Twin?

Ja bestemt og begge i samme fysiske hylster, det yderligere sjove er
faktisk at han selv var temmmelig "nervøs" for at blive "snydt", da
ham der skulle hente cyklen for mig blev lidt forsinket, selvom jeg
havde forberedt ham på det.... Hans feedback på eBay er da iøvrigt
heller ikke entydigt positiv .

>Jeg er imponeret over din ro. Jeg ville minimum have været indebrændt
>i 14 dage

Ærlig talt og som skrevet kan jeg kun grine af den slags, og det_er_
da en lidt sjov historie at kunne fortælle videre , for mig betød
det nærmest intet (og jeg har iøvrigt heller ikke cyklen
længere)....egentlig må det vel være værre for den stakkels mand, der
sikkert havde troet at han aldrig kunne blive konfronteret med det
lille nummer .

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 17:05

MKS - 74 wrote:
> [...]
> herre nu har dem på eBay - Egentlig mere morsomt end noget andet. Har
> sendt ham en mail, hvis han svarer bliver det lidt sjovt at høre hvad

LOL
De er nok aldrig rigtigt kommet sig over at vi var med til at
tæve dem i WW2

/Jens

Fra : Carl Dragert

Dato : 26-05-04 17:35

Pwh wrote:
> LOL
> De er nok aldrig rigtigt kommet sig over at vi var med til at
> tæve dem i WW2

øhh - var vi da det?

--
mvh Carl Dragert
FZR 600

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 17:41

Carl Dragert wrote:

> øhh - var vi da det?

Ja ja da, har du aldrig hørt om modstandskampen under besættelsen.

/Jens

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-05-04 18:34

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in news:40b4c88f$0$200
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja ja da, har du aldrig hørt om modstandskampen under besættelsen.

Og det dokumenteres endda af den legendariske radio-udsendelse:

"Her er London, Her er London. I dette øjeblik meddeles det fra general
Montgomery, at de tyske tropper i Holland, Nord-Tyskland og Danmark, har
overgivet sig efter pres fra den danske modstandsbevægelse".

:)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 18:41

> [...]
> general Montgomery, at de tyske tropper i Holland, Nord-Tyskland og
> Danmark, har overgivet sig efter pres fra den danske

Nemlig, vi er nogle seje sataner
Det er bare ikke helt fair at de nu hævner sig på Michael,
jeg tvivler trods alt på at han var modstandsmand

/Jens

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-05-04 20:14

Pwh wrote:

> Ja ja da, har du aldrig hørt om modstandskampen under besættelsen.

Haha.. Under krigen var det jo kun et fåtal der var modstandsfolk og efter
krigen var det samtlige personer i DK som havde været modstandsfolk

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 21:30

Anders Houmark wrote:

> Haha.. Under krigen var det jo kun et fåtal der var modstandsfolk og
> efter krigen var det samtlige personer i DK som havde været
> modstandsfolk

Sssh

/Jens

Fra : Armand

Dato : 26-05-04 19:26

Carl Dragert <fornavn@efternavn.dk> skrev i en

> øhh - var vi da det?

Ork, ja!
"ta' lige dén" sagde vi, og sprængte vores egen jernbane i luften!

--
Armand.

Fra : Manne

Dato : 26-05-04 20:04

-snip-

> Ork, ja!
> "ta' lige dén" sagde vi, og sprængte vores egen jernbane i luften!
>
> --
> Armand.

Godt nok ved vi alle sammen at du er gammel, Armand...... Men var du
virkelig med til at springe den jernbane i luften ????

Leif

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 21:31

Manne wrote:
> [...]
>

> Godt nok ved vi alle sammen at du er gammel, Armand...... Men var du
> virkelig med til at springe den jernbane i luften ????

LOL
Den sved Armand

/Jens

Fra : Zacho

Dato : 26-05-04 18:36

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> LOL
> De er nok aldrig rigtigt kommet sig over at vi var med til at
> tæve dem i WW2

Eller EM i '92... :)

Fra : Pwh

Dato : 26-05-04 18:43

Zacho wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Eller EM i '92... :)

Ja, og så kaldte de sig for "herrerfolket" ha, man må le )

/Jens

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 26-05-04 16:42

"MKS - 74" skrev i en meddelelse
> [...]
> herre nu har dem på eBay - Egentlig mere morsomt end noget andet. Har
> sendt ham en mail, hvis han svarer bliver det lidt sjovt at høre hvad

Hehe.. ja ja går den, så går den!

Jeps, der er som regel langt imellem klamphuggerene dernede,
tror deres lovgivning er ret hård, hvad angår svindel, og den
slags!

Jeg har lige bestilt en brugt gsf1200 oliekøler fra tyskland!
Den var sat til 179 euro! Da jeg mailede en forespørgelse
på standen, svarede han, at den var i fin stand og han kunne
sende den for 15 euro i fragt! Så jeg skrev at jeg gerne ville
købe den, og han svarede at så skulle jeg bare overføre
195 for oliekøleren plus 15 euro til forsendelse.. Hmm.:o/
Han fik de 195 euro! så nu venter jeg bare på den kommer!

Kim..
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=24