Die Herren til Himmerlands Træf
Fra : Jens Jensen

Dato : 26-05-04 15:56

Hej derude - Så kan i godt pakke kværnen og så småt sætte kursen mod Aars. I
morgen aften åbner det 26. Internationale Himmerlands Træf og så går det
slag i slag til og med søndag.

Træffets 2 højdepunketer bliver i år når Die Herren og Østre Gasværk
indtager sencen.

Læs mere på www.aatc.dk eller direkte på
http://www.aatc.dk/træf/tref2004/tref2004.htm

God Pinse

Aars Touring Club

Fra : ZX-10

Dato : 26-05-04 22:17

Bare rolig. Samlige Dinglere kommer og swinger pjorten..:O

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 27-05-04 15:12

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> writes:
> Bare rolig. Samlige Dinglere kommer og swinger pjorten..:O

Lav lige en plads til mig... Jeg dukker op lørdag.

PS. Og vær lidt gode ved Bent

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : ZX-10

Dato : 27-05-04 21:55

Hva faen. Lever du endnu??..Skal da prøve at holde horderne af vilde babes
der alle vil famle på pjorten væk, så der er plads til dig lille mand..:)...