Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælper der en der kan konventering CDR-fi~
Fra : dennis

Dato : 02-05-01 16:15

Hej,
Jeg har 4 x CDR-filer, lavet i Corel Draw-7
som jeg ikke kan åbne med illustrator.
Ham jeg har fået filerne af, kan jeg først kontakte
i næste uge, men jeg skal bruge EPS-formatet
i morgen p.g.a. katalog tryk.

Er der en venlig person, som vil konverter
disse 4 filer om til EPS for mig ?

(PC-format)

Mvh
Dennis

Fra : Madsen

Dato : 02-05-01 16:17

"dennis" <wangsoe@DELETEyahoo.dk> skrev:

> [...]
> i næste uge, men jeg skal bruge EPS-formatet
> i morgen p.g.a. katalog tryk.
>
> Er der en venlig person, som vil konverter

EPS fra Coreldraw 7 er noget gylle har jeg erfaret, men du kan
godt sende dem til mig eller ligge dem i dk.binaer og jeg skal
lave dem til en EPS for dig. Jeg synes bare det bliver noget
kantet, men der er da et par tricks i Illustrator der kan rette lidt
op på dem, men det afhænger lidt af hvor komplicerede de er.

Hvad fylder de 4 CDR-filer?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)