Hvad tænker i dog på ? (ok måske ikke alle~
Fra : Elbarto

Dato : 26-05-04 12:33

Så var der tæt på at være en MC mindre i Kolding idag
En gut på en blå MC hvist nok en Honda

Jeg kommer fra Vejlevej/Vesterringgade og skal videre o mod skydebanen i
bil kommer til at holde for rødt i krydset hvor der er en svingbane til
højre og en kombineret ligeud og venstre svingbane .
Der kommer der så en MC op på siden af mig og holder halvvejs inde på
fodgængerfeltet til højre for mig uden at blinke ,Så regner med at han vi
ligeud når det bliver grønt

Men nej idioten svinger sku til venstre lige ind foran mig så jeg må hugge
bremsen i igen for ikke at ramme ham.

Personen kørte på en Blå MC hvist nok Honda han (hun?) bar helt sort læder
dragt og en sort "bandit" hjelm hvis nogen skulle kende personen

Elbarto Simpsoniac

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-05-04 12:53

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> [...]
> ligeud når det bliver grønt
>
> Men nej idioten svinger sku til venstre lige ind foran mig så jeg må hugge

Gad vide hvilket sindsygt væddemål han har lavet med Darwin...?

Blinklyset kan have været ude af drift uden hans vidende (tvivlsomt dog),
men at svinge ind foran en bil... sheeshh... han fortjente at blive
kølerfigur på din bil - også selvom det er en honda

Fra : Elbarto

Dato : 26-05-04 16:26

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men at svinge ind foran en bil... sheeshh... han fortjente at blive
> kølerfigur på din bil - også selvom det er en honda

Havde jeg bremset et split sekund sener havde jeg ramt ham ....ville sku
være synd for Sierraen

Elbarto Simpsoniac
IRC: irc.adichat.dk #adichat
www.adichat.dk

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 26-05-04 15:45

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote in message
> [...]
> men at svinge ind foran en bil... sheeshh... han fortjente at blive
> kølerfigur på din bil - også selvom det er en honda

Her i Thailand svinger alle ind foran hinanden, alle mener de at have
forkørselsret. Når det samtidig i et vejkryds bliver grønt for modkørende -
som det jo nærmest altid gør i Danmark - svinger dem der skal til højre (vi
har venstre kørsel som i England) øjeblikkeligt ind foran de modkørende der
skal ligeud. Og dette samtidig uden at bruge blinklys, hvilket næsten ingen
bruger. Men her til lands er det jo også kun de færreste der for 80 - 160
kr. blot har købt en seddel der kaldes kørekort; et i Europa ikke godkendt
kørekort; altså et "kørekort" købt uden nogen undervisning og eksamen. Jeg
ser dagligt masser af nye afmærkninger efter uheld her i og ved Chiangmai,
og på et år iagttaget langt flere trafikuheld end i hele mit liv i Danmark
(50 år).

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Highserver

Dato : 26-05-04 16:08

Evil Knevil

Fra : Carl Dragert

Dato : 26-05-04 17:32

Elbarto wrote:
> [...]
>
> Men nej idioten svinger sku til venstre lige ind foran mig så jeg må
> hugge bremsen i igen for ikke at ramme ham.

MC'isten blev selv meget forskrækket, han havde fejlagtigt opfattet at din
kørebane var er dedikeret venstresvingsbane. Så da han svingede og du kørte
frem indså han sin fejltagelse, han er meget glad for at du reagerede så
hurtigt, hvilket han også siger til sine venner, når han fortæller dem
hvordan han dummede sig.

--
mvh Carl Dragert
FZR 600

Fra : Cykellapper

Dato : 26-05-04 18:56

Carl Dragert wrote:

> [...]
> glad for at du reagerede så hurtigt, hvilket han også siger til sine
> venner, når han fortæller dem hvordan han dummede sig.

Uanset hvad, har han INTET at gøre på højre side af en bil i en
venstresvingsbane. Heller ikke, hvis han vil svinge til venstre!

Var der nogle, der sagde "kamikaze?"

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Carl Dragert

Dato : 26-05-04 19:32

Cykellapper wrote:
> Uanset hvad, har han INTET at gøre på højre side af en bil i en
> venstresvingsbane. Heller ikke, hvis han vil svinge til venstre!

Det er rigtigt, det kunne ingen af vi andre drømme om at gøre

> Var der nogle, der sagde "kamikaze?"

Nej det det var der vist ingen der sagde.

Fra : Armand

Dato : 26-05-04 19:31

Carl Dragert <fornavn@efternavn.dk> skrev i en

> mvh Carl Dragert