Skjule tabsheet i pagecontrol...
Fra : Jacob Volstrup

Dato : 11-12-00 22:28

Hej,

Jeg har brug for at kunne skjule et TTabSheet i min TPageControl. Kan det
virkelig passe at det er umuligt?
Jeg har prøvet at sætte tabsheet'ets visible := false;, men det gør ikke
nogen forskel :( Enabled := false; ændrer heller ikke noget...

Det skal bruges i en funktion, som jeg bruger mange steder i mit program.
Derfor skal den nærmest være 'dynamisk', alt efter hvor i programmet den
kaldes fra...

--
mvh Jacob Volstrup
UIN 4356912

Fra : Jacob Volstrup

Dato : 11-12-00 22:32

hmmm... fandt lige TabVisible (flot at jeg ikke fandt den før!). Men nu har
jeg så et andet problem.
Selvom jeg sætter TabVisible := false, kan programmet stadig godt finde på
at vise den pågældende TabSheet (hvis det er default Tab, som skal vises).
Kan jeg omgå det, eller skal jeg ind for at tjekke, og alt mulig rod?