reperation af kåbe
Fra : René Hvid

Dato : 26-05-04 09:36

Hej NG

Ja så skete det, cyklen blev lagt ned på en våd græsplæne. Troede først at
jeg var sluppet med et knækket spejl og blinklys. men ved nærmere eftersyn
har jeg opdaget to grimme revner i top og side kåbe.
Så nu er spørgsmålet, hvordan fikser jeg det og hvad skal jeg bruge til det,
og til sidst hvor køber jeg det nødvendige henne.

på forhånd tak.

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-05-04 10:18

> [...]
det,
> og til sidst hvor køber jeg det nødvendige henne.

Køb et glasfiberkit - Silvan, Harald Nyborg etc.
pil kåben af,
rens indensiden omkring revnen,
læs anvisningerne på kit'et og lap revnen.

Fra : Carl Dragert

Dato : 26-05-04 13:08

René Hvid wrote:
> nærmere eftersyn har jeg opdaget to grimme revner i top og side kåbe.
> Så nu er spørgsmålet, hvordan fikser jeg det og hvad skal jeg bruge
> til det, og til sidst hvor køber jeg det nødvendige henne.

Hvis din kåbe er af plast (hvilket set ser ud til), skal du blot lukke
revnerne bagfra med noget Plastmo tagrendelim, som du kan købe i et
byggemarked. ellers ring 57666666

En tube er på 150ml og rækker til mange meter revner, den koster ca. 60 kr.

På min mc gik limen i kemisk proces med kåbens plast, og smeltede delene
sammen

--
mvh Carl Dragert
FZR 600