Dogs on leads.
Fra : Martin Faulkner

Dato : 26-05-04 08:48

Hej NG.
Pas på, når du seer et hund på den en side af vejen
og et mennesker på den anden side af vejen! Ofte er der et snør
der forbinder de to!
Heldigvis var udstødningen på Savagen varm nok til at smelt den over!
Be carefull out there.
mvh Martin.

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-05-04 10:08

Martin Faulkner wrote:
> [...]
> der forbinder de to!
> Heldigvis var udstødningen på Savagen varm nok til at smelt den over!

Hvordan har hunden det så bagefter?

Kunne lige se billedet for mig, hunden der fra den ene side af gaden
bliver kastet ud på kørebanen, og ejeren fra den anden side, hvorefter
begge bliver slæbt afsted efter cyklen..

Fra : Soren Lindholt

Dato : 26-05-04 12:11

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message

> Hvordan har hunden det så bagefter?
>
> Kunne lige se billedet for mig, hunden der fra den ene side af gaden
> bliver kastet ud på kørebanen, og ejeren fra den anden side, hvorefter
> begge bliver slæbt afsted efter cyklen..

Ja det lyder ikke rart... men jeg kan jo bringe lidt af 4 vers i Offroad
rappen:

Mon æ tysker når og slip æ stræk
Når XT500 begynder å træk`

mvh Søren

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-05-04 19:49

Soren Lindholt wrote:

> Mon æ tysker når og slip æ stræk
> Når XT500 begynder å træk`

Hey den lyder sjov,,, og jeg skal til træf i weekenden, så kan du ikke lige
smide hele teksten herind??

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Soren Lindholt

Dato : 27-05-04 07:42

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message

> Hey den lyder sjov,,, og jeg skal til træf i weekenden, så kan du ikke
lige
> smide hele teksten herind??
>
> --
Nej, det går virkelig ikke, den må ikke slippes fri, vi risikerer nogen tror
på det der står deri... og jeg harikke fået den registreret endnu....
Man må melde sig ind i Aalborg offroadklub og møde op til julefrokosten...

S.

Fra : Gert Schlæger

Dato : 26-05-04 15:51

Martin Faulkner wrote:

> Hej NG.
> Pas på, når du seer et hund på den en side af vejen
> og et mennesker på den anden side af vejen! Ofte er der et snør
> der forbinder de to!

Hæ - da jeg prøvede det, stod mennesket oven i købet med en barnevogn samt
et barn.

Det kunne ellers være blevet noget værre rod, med mig og min XJ600 viklet
sammen med en labrador, en barnevogn, dennes indhold samt den nybagte
mor......

mch Schlæger

Heldigvis opdagede jeg dog snoren...........