Hej Spinner
"Spinner" <Spinner@stof@net.dk> skrev i en meddelelse
news:40b3c148$0$28875$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Min søster har købt en PS2 gennem den Blå Avis.
> Efterfølgende prøver hun den af, og den virker ikke tilfredsstillende.
Definer venligst "ikke tilfredsstillende", samt den pris hun gav for den --
det giver et fingerpeg på om den (logisk) er "slidt" eller om prisen var
forventelig lav...
> Hvad gør man så? Hun har forsøgt at få fat i sælger, som nægter at lade
> handlen gå tilbage, idet som han siger "PS2´en virkede da han sendte den
fra
> hans adresse".
> Venligst,
> Spinner
Typisk undskyldning fra useriøse sælgere...
Som rådgiver for flere der har købt brugt har jeg *næsten* altid set
maskinen i funktion. Kun én gang stolede jeg på et ægtepar i Køge, og det
gik godt, fordi jeg igen stolede på min gamle mors lærdom om at hvis hjemmet
er pænt, så er resten det som regel også.... Men det sidste er *ingen*
garanti.
Ked af det på din søsters vegne. Håber du kan bruge tippet, næste gang I
skal købe...
--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse