Tanzania - landsbyer og naturoplevelser i ~
Fra : Flemming

Dato : 25-05-04 14:34

Hej NG
Jeg skal til Tanzania på ubestemt tid fordi min kæreste er blevet
udstationeret. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der kan
anbefale nogle rejseoplevelser nær Morogoro hvor vi skal bo. Er der nogen
der har kendskab til nogle humanitære projekter i området som jeg kan
opsøge. Hvad er ellers værd at opsøge i landet?
Kan det betale sig at prøve at komme til tops på kilimanjaro eller er der
lige så fede oplevelser at hente på nogle af de andre bjerge (hvor det ikke
koster 320$ at sætte foden på). Hvad med Zanzibar, Pemba og Mafia
Jeg er interesseret i at høre alle erfaringer fra landet da jeg regner med
at skulle tilbringe ca. 1 år der.
Mvh
Flemming

Fra : Aksel

Dato : 26-05-04 21:22

"Flemming" <kvirinen_fjern_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster 320$ at sætte foden på). Hvad med Zanzibar, Pemba og Mafia
> Jeg er interesseret i at høre alle erfaringer fra landet da jeg regner med

http://www.grisgrisfilms.com/morogoro.htm

http://www.globosapiens.net/travel-information/Morogoro-911.html

http://tanzaniatouristboard.com/places_to_go/towns_and_cities/morogoro

http://www.tanserve.com/towns/Morogoro.html

http://hjem.wanadoo.dk/~wan24358/morogoro.htm

http://www.abildgaard-kirke.dk/Mission/breveTanzania.htm

http://www.ywamsca.com/eafrica/tz/morog/town/town.htm

http://www.tupo.org/map/region.php?region=Morogoro

http://homepage.univie.ac.at/birgit.englert/fotomorogoro.htm

http://www.eaglevalley.net/tanzania/update925.htm

http://www.lemlem.de/smolka_live/wochenbuch/aktuell/00030/html/01.php

Håber du kan bruge noget af det, jeg kender ikke selv området.

Hilsen Aksel

Fra : Frederik Frederiksen

Dato : 26-05-04 22:23

> [...]
> koster 320$ at sætte foden på). Hvad med Zanzibar, Pemba og Mafia
> Jeg er interesseret i at høre alle erfaringer fra landet da jeg regner med

Vi har besteget Kilimanjaro og besøgt Arusha.
Når vi rejser ud er der ingen skelen til hvad det koster
At rejse er at leve sagde HC Andersen

FF