Udgivelsesdato for Twin peaks Season 2
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 25-05-04 14:03

Hejsa

Er det ikke ved at være på tide at Twin Peaks sæson 2 DVDen bliver smidt på
gaden? Nogle der har en release dato?

Er der desuden nogle som ved om man er blevet snydt når man har købt region2
versionen af sæson 1? Der er jo nogle langt federe lydformater på region 1?
Går man glip af noget? Ikke at Twin Peaks er et mesterværk i lyd, men synes
da helt sikkert at musikken fortjener at bliver fremført på bedst mulige
måde. Desuden er der jo en god portion mængde ambience lyd som er med til
den lækre atmosfære

VH
Peter

Fra : CNS

Dato : 25-05-04 14:50

Jeg har R2 udgaven af 1. sæson ... det kan godt være der er DTS på
R1-udgaven, men tilgengæld har den en kæmpe mangel i form af pilot-episoden
som IKKE er på R1 ... tilgengæld er den på R2..

Season 2 skulle udkome på R2 (og IKKE R1) september-oktober i år... så vi
glæder os!

Standard Season Two Box 1 set to release on September 9th 2004:
Contains the first half of Season 2 (Episodes 8-18 )
No Extras
4 Disc Set

Standard Season Two Box 2 set to release on October 7th 2004:
Contains the second half of Season 2 (Episodes 19-29 )
No Extras
4 Disc Set

Deluxe Full Season Two set to release on October 14th 2004:
Contains the all Episodes for Season 2 (Episodes 8-29)
8 Disc Set
Bonus 9th Disc with Extras TBA

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 25-05-04 15:09

> Deluxe Full Season Two set to release on October 14th 2004:
> Contains the all Episodes for Season 2 (Episodes 8-29)
> 8 Disc Set
> Bonus 9th Disc with Extras TBA

Ser ud til jeg må vente til Oktober engang

Det lyder da vildt at den blev delt op i to sæsoner og med så stor forskel
på antal afsnit?

Anyway, jeg glæder mig også

VH
Peter

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 25-05-04 17:21

Hvor har du nedenstående information fra??

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : CNS

Dato : 25-05-04 19:51

sakset fra et indlæg på dahf.dk ...
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8256

- der er vist en bedre kildeangivelse...