Ny newsreader
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 13:07

Greetings!

Der vat ikke meget hjælp at hente på mit Gravity-problem, så den må
jeg desværre nok opgive.

Men hvad skal jeg skifte til?

Jeg bryder mig ikke om Free Agent's måde at holde alt i ét vindue. Jeg
kan godt li' at Gravity har et separat composer-vindue, så man stadig
kan browse ufortrødent rundt i de øvrige grupper. Jeg kan også godt
li' Gravity's "Bozo bin".

Anyone?

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-05-04 13:33

* Jesper G Poulsen skrev:
> Men hvad skal jeg skifte til?

Uha, der er jo meget at vælge imellem. Du kan eventuelt kigge lidt
rundt her: <http://www.newsreaders.com/win/clients.html>.

> Jeg bryder mig ikke om Free Agent's måde at holde alt i ét vindue.

Kan du ikke bare trykke 'z' (for 'zoom')? Så kan du skifte mellem
vinduerne med '1', '2' og '3' og bruge 'esc' for at komme et vindue
tilbage. Det fungerer ret godt synes jeg.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 15:00

On Tue, 25 May 2004 14:33:08 +0200, Lars Stokholm
<stokholm@despammed.com> wrote:

>Uha, der er jo meget at vælge imellem. Du kan eventuelt kigge lidt
>rundt her: <http://www.newsreaders.com/win/clients.html>.

Jeg prøver at kigge.

>Kan du ikke bare trykke 'z' (for 'zoom')? Så kan du skifte mellem
>vinduerne med '1', '2' og '3' og bruge 'esc' for at komme et vindue

Nej, for det er ikke det funktion jeg efterlyser.

>tilbage. Det fungerer ret godt synes jeg.

Det fungerer ret dårligt, synes jeg. Derfor skal jeg ha' et
alternativ.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-05-04 15:30

* Jesper G Poulsen skrev:
> Nej, for det er ikke det funktion jeg efterlyser.

Nåh, sorry, nu fatter jeg. :) Composer-vinduet er et vindue åbnet i
hovedvinduet. Andre vinduer (grupper, artikler, osv.) du måtte have
åbne ligger bagved composer-vinduet. Det er muligt at komme til dem
ved at gøre composer-vinduet mindre, minimere det eller ved at vælge
et nyt vindue fra menuen 'Window', men det er jo ikke så "smart" som
et helt separat composer-vindue, det kan jeg godt se. Du kan skifte
mellem dem med Alt, w, 1 (eller 2 eller 3 eller 4...), hvis ikke du
vil bruge musen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 15:43

On Tue, 25 May 2004 16:29:57 +0200, Lars Stokholm
> [...]

>et helt separat composer-vindue, det kan jeg godt se. Du kan skifte
>mellem dem med Alt, w, 1 (eller 2 eller 3 eller 4...), hvis ikke du

Jeg vil slet ikke bruge Agent. Overhovedet. Free Agent er en
midlertidig løsning.

Med hvad kan være arvtager til Gravity?

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 15:42

"Jesper G. Poulsen" <Has@none> wrote in message

> Men hvad skal jeg skifte til?

xananews er ret populær.

hilsen
Uffe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 19:11

On Tue, 25 May 2004 16:41:51 +0200, "Uffe Kousgaard"
<look_at_www.routeware.dk> wrote:

>xananews er ret populær.

Ser umiddelbart lovende ud

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 19:34

Uffe Kousgaard wrote:

> xananews er ret populær.

Det kan jeg godt forstå. Den er feeeeed

Tak, Uffe, Tak

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 19:43

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Tak, Uffe, Tak

Ingen årsag. Selv bruger jeg OE, da den er ok til mig. Xananews er
skrevet i Delphi og den diskuteres med jævne mellemrum i Borlands
grupper.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 20:04

Uffe Kousgaard wrote:

> Ingen årsag. Selv bruger jeg OE, da den er ok til mig. Xananews er

Der _har_ jeg været engang. Den var ikke god nok til mig.

> skrevet i Delphi og den diskuteres med jævne mellemrum i Borlands

Hamsteren er også skrevet i Delphi.

Fra : Peter T.

Dato : 25-05-04 17:26

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg bryder mig ikke om Free Agent's måde at holde alt i ét vindue. Jeg
> kan godt li' at Gravity har et separat composer-vindue, så man stadig
> kan browse ufortrødent rundt i de øvrige grupper.

Så er Xnews en oplagt mulighed.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 19:09

On Tue, 25 May 2004 16:26:00 GMT, "Peter T."
<pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

>Så er Xnews en oplagt mulighed.

Der _har_ jeg været. Bryder mig ikke om den.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-05-04 19:14

Jesper G. Poulsen <Has@none> posting:

>Jeg bryder mig ikke om Free Agent's måde at holde alt i ét vindue. Jeg

Så dit eneste krav er? At der skal være flere vinduer?

http://www.opera.com/

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 19:34

Christian Bohr-Halling wrote:

> Så dit eneste krav er? At der skal være flere vinduer?

Mit eneste krav er at den skal være mage til Gravity...

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-05-04 20:08

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> posting:

>Mit eneste krav er at den skal være mage til Gravity...

I så fald ville det måske hjælpe at oplyse om, hvordan Gravity er +
de funktioner og egenskaber, du vil have fra det program.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-04 02:02

Christian Bohr-Halling wrote:

> I så fald ville det måske hjælpe at oplyse om, hvordan Gravity er +
> de funktioner og egenskaber, du vil have fra det program.

Det er yderst svært at forklare. Jeg tror man skal ha' prøvet det for
at vide det.

Anyroads, jeg er skiftet til Xananews - det er det tætteste man kommer
på Gravity, uden at det virkeligt er Gravity.
- Lidt ligesom Agent/Dialog.

Jesper G. Poulsen