Sushi i kbh..
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 12:41

Hejsa Alle

Hvor er det bedst at spise shushi i kbh i nærheden af strøget ?

Mvh
Morten
Næstved

Fra : -V-

Dato : 25-05-04 13:05
Fra : anders

Dato : 25-05-04 13:44

"Juel" <nej tak> wrote in message
> Hejsa Alle
>
> Hvor er det bedst at spise shushi i kbh i nærheden af strøget ?

Fiskehandeleren på torvet ved Storkespringvandet (Kan ikke huske navnet på
torvet). Ligger TÆT på Strøget. Har aldrig fået Sushi der, så jeg kender
intet til pris og kvalitet.

Sushitarian i Gothersgade. Ligger tæt på Strøget. Har tit fået take away
derfra. Dyrt men rigtig godt.

Sushi Time i Grønnegade. Ligger tæt på Strøget. Har spist der en gang. Det
var godt og forholdsvis billigt.

Sticks'n'Sushi i Nansensgade. Ligger lidt længere væk fra Støget, men stadig
i gå-afstand. Har spist der OFTE. Rimelige priser og rigtig god sushi.

BEDSTE STED i byen: LetzSushi i Nordre Frihavnsgade. Ligger langt fra
Strøget. Har ofte fået take away derfra. Billigt og rigtig godt!

Mvh
anders

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 11:05

> Sushitarian i Gothersgade. Ligger tæt på Strøget. Har tit fået take away
> derfra. Dyrt men rigtig godt.

Mange tak der er hermed bestilt bord

Mvh¨
Morten

Fra : Michael

Dato : 25-05-04 20:41

"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Hvor er det bedst at spise shushi i kbh i nærheden af strøget ?
>
> Mvh
> Morten
> Næstved

Sakura i møntergade 22 er et godt sted at spise sushi. (tæt på strøget)

Men for tiden er det hottest sted for sushi:
Sanshin Sushi på Frederiksberg Smallegade.

Mvh
Mil