Advokater med pip i sværen
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 25-05-04 12:10

Mindes at have indtaget en smægtende salat med avokado, kylling og bacon,
men ved gud om jeg husker dens navn og nærmere indhold. Skulle der være en
vidende discipel her?

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 25-05-04 14:31

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> Mindes at have indtaget en smægtende salat med avokado, kylling og bacon,
> men ved gud om jeg husker dens navn og nærmere indhold. Skulle der være en
> vidende discipel her?

California Cobb? prøv at se her (eller test google.com):
http://www.kraftfoods.com/main.aspx?s=recipe&m=recipe/knet_recipe_display&recipe_id=62803

Sandrinha

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-05-04 10:09

"Mrs Krabappel" <sandra@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> >
> California Cobb? prøv at se her (eller test google.com):

http://www.kraftfoods.com/main.aspx?s=recipe&m=recipe/knet_recipe_display&recipe_id=62803

Mjaeh, bortset fra de hårskogte æg er det i hvert fald et godt bud at bygge
på.

Tak Sandra, som jeg troede var draget videre til andre og bedre jagtmarker!

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 27-05-04 13:23

> Tak Sandra, som jeg troede var draget videre til andre og bedre
jagtmarker!

Lurker lidt. I've got a life... og den er for kort for at spilde tid på
weber "opskrifter" eller anbefaling af sushi restauranter som jeg kender i
forvejen

Sandra "Just do it"

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 28-05-04 01:38

> [...]
> weber "opskrifter" eller anbefaling af sushi restauranter som jeg kender i

Ja-ja, men mange af dem er jo fedtfattige i den rette ånd og gode ved dyrene
.. . .

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 31-05-04 23:19

> [...]
> "Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> >
> California Cobb? prøv at se her (eller test google.com):

Kan anbefales. Varmt. Det var pragtfuldt. Det skal vi ha igen... rigtig
snart.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 06-06-04 22:37

> [...]
> "Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message
> >
> California Cobb? prøv at se her (eller test google.com):

Ungerne ææælskede - den uden ost.

vh/Torben