www.jagtognatur.dk ?
Fra : H.S.

Dato : 25-05-04 08:51

Er ovennævnte blad / hjemmeside lukket ?

Det er nærmest det eneste jagtblad jeg har kunne finde, ud over 'Jæger' ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Aske

Dato : 25-05-04 10:15

du må absolut kigge på http://www.dls-jagt.dk/
som også har Danmarks bedste medlemsblad

Fra : H.S.

Dato : 25-05-04 11:30

"Aske" <arne.jensen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> du må absolut kigge på http://www.dls-jagt.dk/
> som også har Danmarks bedste medlemsblad

Det er svært at se, de skriver bare at de har et medlemsblad, ikke nogen
eksempler eller lign på bladdet.