spread
Fra : Ralph

Dato : 24-05-04 22:58

tror jeg nok det hedder, det man kommer på en burgerbolle/toastbrød/ovenpå
pålæg - det er sådan noget jeg har "opfundet", sikkert ikke som den første,
men har ikke set opskrifter på denne her før:

5-6 soltørrede tomater, et par fed hvidløg, et kvart løg, 1 spsk. olie, 1
spsk eddike, masser salt, peber, blendes (temmelig lang tid, de er seje
sådan nogle tomater), egentlig lavet til burgere, men også godt til: salami,
kamsteg med sennep, leverståhej, toast..................

Har ikke prøvet, men kunne forestille mig at kapers og/eller ansjoser kunne
være godt iblandet.

bedst efter et par dage i køleren.

--
venligst