Anbefaling af advokatfirma til inkassosag,~
Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 24-05-04 19:31

Jeg er i den uheldige situationJeg er i den uheldige situation at
have lavet et stykke arbejde for en platugle, der ikke vil betale
før der sker henvendelse fra en jurist
Er her nogen i gruppen der kender en jurist som hurtigt kan og vil
afvikle en lille simpel inkassosag?

/Søren

Fra : henrik

Dato : 24-05-04 20:14

> Er her nogen i gruppen der kender en jurist som hurtigt kan og vil
> afvikle en lille simpel inkassosag?

Det er vist noget, de fleste kontorer kan klare

For bare at nævne ét, kan du da f.eks. se
http://www.amagertorv11.dk/

VH henrik

Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 25-05-04 07:55

On Mon, 24 May 2004 21:13:43 +0200, "henrik" <hku@tiscali.dk> wrote:

>For bare at nævne ét, kan du da f.eks. se
>http://www.amagertorv11.dk/

Tak for det.
/Søren

/Sven

Fra : Else Holm

Dato : 24-05-04 21:01

"Merk Würdichliebe" <merkwurd1NukeThis@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:o6f4b01ch9hi4e3q0aamrfmscvhndklvl1@4ax.com
> [...]
> før der sker henvendelse fra en jurist
> Er her nogen i gruppen der kender en jurist som hurtigt kan og vil

- det havde været praktisk at fortælle i hvilken by, du gerne vil have
en advokat.

--
Else

Fra : Merk Würdichliebe

Dato : 25-05-04 07:54

On Mon, 24 May 2004 22:01:26 +0200, "Else Holm" <holm_49@hotmail.com>
wrote:

>- det havde været praktisk at fortælle i hvilken by, du gerne vil have
>en advokat.

Det har du ret i byen er København

/Søren

/Sven

Fra : Jonathan Stein

Dato : 24-05-04 22:31

Merk Würdichliebe wrote:

> Er her nogen i gruppen der kender en jurist som hurtigt kan og vil
> afvikle en lille simpel inkassosag?

En aktiv skribent i gruppen, som jeg af hensyn til familien Grauslund
blot vil omtale som "Peter" skulle kunne klare dette.
Han huserer på www.advokatgruppen.dk under Silkeborg.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : TGD

Dato : 25-05-04 15:56

> [...]
> før der sker henvendelse fra en jurist
> Er her nogen i gruppen der kender en jurist som hurtigt kan og vil

Mener du kan slippe med omkring 995 kr. hos RIBERS de har en liste over
advokater der hjælper med det indledende.