Postkonto
Fra : Tommy

Dato : 24-05-04 17:55

Er der nogle der ved hvordan man sætter en konto op i outlook 97. Jeg syntes
ikke jeg kan finde der hvor man plejer at gøre det (2002 og 2003)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-04 19:04

"Tommy" <tk@edbfreak.dk> skrev :

>Er der nogle der ved hvordan man sætter en konto op i outlook 97. Jeg syntes
>ikke jeg kan finde der hvor man plejer at gøre det (2002 og 2003)

Hvis det er til en TDCkonto, så er der en vejledning til Outlook
98 på
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mail_opsaet_prog_56982,
mener at huske, at det er meget lig i O 97.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : Tommy

Dato : 26-05-04 21:19

Der stå kun hvordan man gør når man starter outlook for førset gang, men
ikke hvordan man gør hvis outlook har været startet flere gange før.

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-05-04 22:05

Den 26 maj 2004 mumlede Tommy noget i denne stil:

> Der stå kun hvordan man gør når man starter outlook for førset
> gang, men ikke hvordan man gør hvis outlook har været startet
> flere gange før.

Hop op i menuen og find "Tools" --> "Accounts" og tag den derfra...

Har ikke en dansk ved hånden men du kan vel finde noget
tilsvarende... Burde være noget i den stil...

--
Palle Jensen