3 nye hjemmedemoer - feedback ønskes
Fra : LMK

Dato : 24-05-04 16:24

Hej,

Jeg har smækket 3 af mine egne sange op på soundclick,
og jeg vil sætte pris på enhver form for feedback fra folk der gider at lytte.

http://www.soundclick.com/bands/2/lmkmusic.htm

På forhånd tak,
LMK!

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-05-04 17:43

Hej LMK

Jeg kan faktisk meget godt lide numrene.
Det er meget melodisk og behageligt at lytte til.

Hilsen Martin

Fra : Bj@arne

Dato : 24-05-04 21:13

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lytte.

> Jeg synes at melodierne er gode men bryder mig ikke om arrangementet. Jeg
er mest til ægte trommer, og i mine ører lyder det ikke som om der sidder en
trommeslager og roder i gryderne. Keyboardet mener jeg helt skal fjernes og
så skal den akustiske helt frem og være ret dominerende. Jeg mener at
sangene opfylder det der kriterie for en god sang -- at de alle tre kan
spilles på en akustisk guitar. Så synes jeg det er en god stabil og kraftig
stemme som klinger god, det Ekko på stemmen synes jeg skal erstattes af en
svag rumklang så stemmen virkelig bliver fremhævet sammen med den akustiske
guitar. Jeg oplever at basspillet måske er lidt for kontant.... til en
stille sang skal der være en blød bas synes jeg.
Ja det var så min mening .... håber du kan bruge den til et eller andet
..... og keep on the good work
Mange hilsner Bjarne

Fra : Magnus Alkil

Dato : 26-05-04 16:56

Jeg bryder mig ikke om arrangementet da det lyder alt for digitalt ( jeg
synes at trommer, bas og keyboard kunne bruge lidt mere en live lyd......)
Tænker på No body's fault

Sympathy lyder bedere i produkitonen

Magnus

Fra : LMK

Dato : 26-05-04 23:05

Jeg sætter pris på jeres feedback! Mange tak for det.

Ja, rigtige trommer er at foretrække, men da dette er bare er
hjemmedemoer (og ikke studioproduktioner) er det rigeligt fint for mig
med nogle rimelige keyboardtrommer.

Venlig Hilsen,
LMK