Levende Sten
Fra : Jane

Dato : 24-05-04 16:03

Hej alle!

Jeg kan ikke holde liv i nogen form for potteplanter
heller ikke kakutus og sukkulenter, dog har et lille
eksemplar af sidstnævnte boet hos mig et stykke tid
til min store glæde. En såkaldt "levende sten".
Faktisk lavede den en lille gul blomst en tid! men
så væltede katten potten og den mistede blomsten.

Men ak, i dag opdagede jeg at der var et hul i jorden
hvor den havde været, den er afgået ved døden og
efterlader en ensom slægtning.

Hvad har jeg gjort galt? Kan i se udfra mit foto om
den har fået for meget eller for lidt vand? Jeg er
dødtræt af at alle planter skal dø for mig. Jeg har
fået at vide en sjat vand en gang om ugen er ganske
passende, og potten står i mit badeværelsesvindue.

http://megapixel.dk/design/visbillede.php?id=169356&kode=

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Calle.

Dato : 24-05-04 20:53

Jane wrote:
> [...]
> fået at vide en sjat vand en gang om ugen er ganske
> passende, og potten står i mit badeværelsesvindue.

Ja levende sten er nok en forkert betegnelse til din plante!
Hvis det havde været vandet, burde der jo være sket det samme med begge
planter!

--
Calle.