Sushi restaurant
Fra : Helle

Dato : 24-05-04 15:31

Hej,

Jeg har hørt der ligger en Sushi restaurant i Fields (hedder vist Sushi
Bar), er der nogen som har prøvet den og er den værd at prøve ?
Jeg skal så lige sige at jeg ikke har prøvet at spise sushi før, men vil
prøve det sammen med en veninde, som elsker Sushi.

--
Venligst
Helle

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-05-04 05:52

Helle wrote:

> [...]
> Jeg skal så lige sige at jeg ikke har prøvet at spise sushi før, men
> vil prøve det sammen med en veninde, som elsker Sushi.

Jeg kender ikke omtalte restaurant men vil gerne anbefale en anden af
slagsen; Sushikappo i Rungsted. www.sushikappo.dk - det er simpelthen
den bedste sushi jeg (og min søster, som har mere forstand på det)
nogensinde har fået.

Venlig hilsen
Henriette Døssing

Fra : anders

Dato : 25-05-04 08:40

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> [...]
> slagsen; Sushikappo i Rungsted. www.sushikappo.dk - det er simpelthen
> den bedste sushi jeg (og min søster, som har mere forstand på det)

Den virker godt nok meget dyr, men den ligger jo også i et dyrt område. Må
jeg anbefale LetzSushi på Nordre Frihavnsgade. Billigt og rigtig godt! Men
det er kun Take Away...

Mvh
anders

Fra : anders

Dato : 25-05-04 08:45

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg skal så lige sige at jeg ikke har prøvet at spise sushi før, men vil
> prøve det sammen med en veninde, som elsker Sushi.

Kender den ikke, men den er med på AOK: http://www.aok.dk/profile/25322
Synes godt nok også den virker meget dyr (som de også skriver på AOK).

Fra : Jette

Dato : 25-05-04 08:52

> [...]
> Jeg skal så lige sige at jeg ikke har prøvet at spise sushi før, men
> vil prøve det sammen med en veninde, som elsker Sushi.

Jeg kender heller ikke den omtalte restaurant. Min farvorit er Sticks 'n
Sushi som ligger flere steder i København. Det er halvdyrt, men så er
kvaliteten også i orden.

Deres egen hjemmeside:
http://www.sushi.dk/index.html

AOK's omtale:
http://www.aok.dk/search?type=bridge&sort=rank-desc&context=&Z=1&query=sticks+n+sushi

Bemærk at priserne varierer lidt fra sted til sted.

Mvh Jette