sikring der springer?
Fra : stefan jørgensen

Dato : 24-05-04 15:34

Hejsa.
Jeg har et lille problem med en sikring der springer i tide og i utide på
min Suzuki rf600r 96'. Det er sikringen der styrer strøm til
omdrejningstæller + horn + blinklys + og (display) i cockpittet.. Er der
nogen der evt. kender til fejlen på den type cykel eller andet? Lydmuren mc
i stenløse kiggede på det ved service i sidste uge, men kunne ikke finde
fejlen. Der er et problem der er opstået for nylig, ca 2 uger siden det
skete første gang, og det er efterfølgende sket en 2-3 gange.

MVH Stefan

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 24-05-04 17:38

Fra : Kenneth T

Dato : 24-05-04 19:28

> En god idé kunne derfor være, at tage et grundig kig på de ledninger, der
> går op til styret.

Muligvis ledningen til stoplyskontakten på forbremsen?
En af vennerne var ude for den fejl, der var aldrig noget galt, når vi
skulle fejlfinde, men så snart han kørte (og drejede) var den gal.
:)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Patrick Westergaard

Dato : 24-05-04 20:00

Kenneth T wrote:

> [...]
> En af vennerne var ude for den fejl, der var aldrig noget galt, når vi
> skulle fejlfinde, men så snart han kørte (og drejede) var den gal.

det er helt sikkert en ledning hvor isoleringen er slidt af, havde selv
samme problem og fandt ledningen ved at dirke i ledningerne en af gangen
indtil sikringen sprang

Patrick

Fra : stefan jørgensen

Dato : 24-05-04 23:23

Tak for hjælpen de herrer. Jeg vil undersøge de nævnte ledninger.

stefan