Kåbedele til Kawa ZX6-R '96 købes.
Fra : Kenneth

Dato : 24-05-04 15:19

Hej..

Jeg skal bruge en frontkåbe og venstre sidekåbe til en Kawa ZX6-R fra '96.
Der må godt være småskrammer i, men der må ikke være brud eller flækker i
dem. Farven er underordnet. Prisen kan vi jo snakke om.
Håber der er nogen ude i det ganske danske land, der kan hjælpe mig..

MVH

Kenneth.

www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=620

Fra : TheHobbit

Dato : 24-05-04 15:28

Kenneth wrote:
> Hej..
>
> Jeg skal bruge en frontkåbe og venstre sidekåbe til en Kawa ZX6-R fra

Hvad har du lavet med den gamle kåbe?

/Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Kenneth

Dato : 24-05-04 16:12

Kawa'en troede den var en offroader, så den ville en tur i skoven.. Det kom
den, men den opdagede så at den havde gadedæk på og ikke offroaddæk..Skidt
sker og så lider pengepungen...

Kenneth

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-05-04 16:52

> [...]
kom
> den, men den opdagede så at den havde gadedæk på og ikke offroaddæk..Skidt

Hæ - det var da også en måde at sige det på

Fra : Intet Navn

Dato : 25-05-04 09:00

"Kenneth" <Yoda@NOSPAMtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> dem. Farven er underordnet. Prisen kan vi jo snakke om.
> Håber der er nogen ude i det ganske danske land, der kan hjælpe mig..

Hvad med at prøve på news://dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked - hvor
dit indlæg jo rettelig hører til..!?

/Claus