SØ: Billig udskiftning af batteri i
Fra : Frederik Rygaard

Dato : 24-05-04 15:25

Hej dk.dykning.

Jeg skal have skiftet batteriet i mit Citizen Promaster. Min lokale
urmager skal have 580 kroner for det (incl.trykprøvning), hvilket jeg
synes er lidt i overkanten.

Er der nogen, der kender et billigt sted at få det skiftet. Da jeg ikke
dykker så meget længere og derfor godt kan leve uden, at jeg kan tage
det med under vand, så er jeg også interesseret i priser uden trykprøvning.

På forhånd mange tak for hjælp.
Frederik (København N.)

Fra : Henning

Dato : 24-05-04 15:44

> [...]
>dykker så meget længere og derfor godt kan leve uden, at jeg kan tage
>det med under vand, så er jeg også interesseret i priser uden trykprøvning.

Som så mange gange før - Regent Ure i Kattesundet. 300,- incl.
trykprøvning.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-05-04 16:13

> [...]
> dykker så meget længere og derfor godt kan leve uden, at jeg kan tage
> det med under vand, så er jeg også interesseret i priser uden trykprøvning.

Gør det selv, så koster det under 100 kr.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : mullerman

Dato : 24-05-04 18:47

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

> Gør det selv, så koster det under 100 kr.
>
> --
> Henrik Manley
> email: m@nley.dk http://bends.dk

Citizen giver 1 batteriskift gratis. Men uret skal sendes ind til Citizen,
men det burde din lokale urmager kunne klare... Ellers er det ind til
Kattesundet og Regent Ure... Han klarer det på 3 timer...

Martin

Fra : Michael Hansen

Dato : 25-05-04 08:39

> [...]
> men det burde din lokale urmager kunne klare... Ellers er det ind til
> Kattesundet og Regent Ure... Han klarer det på 3 timer...

Hmm, det har jeg hørt flere steder. Ved du om det gælder alle ure købt
i DK?? Nu købte jeg f.eks. mit i Føtex, er det så bare dem der skal
sende det ind? Eller bare den nærmeste urmager?

Mvh. Michael

Fra : Frederik Rygaard

Dato : 25-05-04 18:39

Mange tak, for hjælpen - og ulejligheden.

Indtil videre er det afleveret til første batteriskift.

Mvh.
Frederik