EU-sag kan sænke danske bilpriser
Fra : MKS - 74

Dato : 24-05-04 11:03

Selvom man næppe skal glæde sig for tidligt så kan det måske alliwl
ha' interesse for nogle :

http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=171753

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-05-04 17:12

Hejsa

MKS - 74 wrote:
> Selvom man næppe skal glæde sig for tidligt så kan det måske alliwl
> ha' interesse for nogle :

Tja... en 10-15k... jeg havde nu håbet på en 100-150k!
Så var der noget ved det... Så havde jeg efterlyst den nærmeste Aston
Martin forhandler...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : anders majland

Dato : 24-05-04 17:25

> Så havde jeg efterlyst den nærmeste Aston
> Martin forhandler...

Jamen er det ikke en bil ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Moller

Dato : 25-05-04 08:57

anders majland wrote:

> Jamen er det ikke en bil ?

   mener godt at Emil kan få gratis psykolog hjælp med det problem, og vil
straks bede ham om at søge det.

   Bil... tsk tsk, hvad blir det næste ? pickup truck ????

   Eneste 4 hjuls køretøj der er godtkendt er varevogne til at transpotere
cykler til Trackdays osv... :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ninja Rider

Dato : 26-05-04 14:40

Hejsa

anders majland wrote:
> Jamen er det ikke en bil ?

Jo, men læs lige overskriften igen.....

Det er jo nok kun bilpriserne der falder en smugle, så det bliver slet
ikke aktuelt....

En RSV Factory er F***ing dyr pt... Den falder nok ikke i pris.. (med
mindre der bliver en konkurs med Aprilia...)

Mvh Emil

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-05-04 12:13

Moller <news@molnit.com> writes:

>    mener godt at Emil kan få gratis psykolog hjælp med det
> problem, og vil straks bede ham om at søge det.
>
>    Bil... tsk tsk, hvad blir det næste ? pickup truck ????

Sådan en er ellers velegnet til mc-transport. Min fars har både kørt
GSXR250 (dødt plejstangsleje), SZR660 (kørt tør for olie) og MTX125R
(bøjet skiftegaffel). Men ingen Fazer, 7-9-13
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!