Tirsdags-møder i Gladsaxe.
Fra : lars Riggelsen

Dato : 02-05-01 13:40

Det er ved at blive et rigtig godt samlingspunkt, igår Tirsdag d. 1/5, var
der ialt 41 flotte maskiner, og der er plads til flere.Det er dejligt at se
at i er intresseret. Men det er muligt at vi skal flytte over på p-plads,
p.g.a pladsen, vi for se.
Vi ses næste TIRSDAG. Lars Riggelsen

Fra : Pein

Dato : 02-05-01 18:33

lars Riggelsen skrev ...
> [...]
>var der ialt 41 flotte maskiner, og der er plads til flere.Det er dejligt
>at se at i er intresseret. Men det er muligt at vi skal flytte over på

Var det mon en ide at flytte tidspunktet frem.
Det ville i hvert fald passe mig bedst, at køre indenom på vej hjem fra
arbejde (ved 5 tiden), men kl. 6 kan også bruges.
Jeg var der i går, men kl. 7 passer egentlig "hverken til bu eller bæ" for
mig.

Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R (offroad-trim)

Fra : Ghadaffi

Dato : 03-05-01 08:35

pein ven - hvis tidspunktet ikke passer det laver vi da bare om, så kan jeg
da bare tage tidligere fri fra arbejde no problemo.

klaus

Fra : Pein

Dato : 03-05-01 17:25

Ghadaffi skrev i meddelelsen ...
>pein ven - hvis tidspunktet ikke passer det laver vi da bare om,
>så kan jeg da bare tage tidligere fri fra arbejde no problemo.

Det var da sent du får fri, eller også kommer du langvejs fra?

Min forespørgsel var ud fra, at jeg vil tro de fleste, der kommer til det
mødested, kommer fra Københavnsområdet eller indenfor en times kørsel
derfra, og at de fleste har rimeligt normale arbejdstider.
Der er jo ikke just myldretidstrafik i det område kl. 19

Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R