Preloader til Flash
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-04 08:27

Hej NG

Jeg er i praktik hos et programerings firma, og skal lave en
flash præsentation om deres program, som skal være på deres
hjemmeside, når at den er færdig, men jeg har et stort problem:

http://www.darkskies.dk/flash/nyt.html

I skal klikke på: Klik her
derefter på: "Start"
derefter på: "Arbejdskort"
og derefter på: "Start filmen her"

Nu skal preloaderen hente filmen (filmen er lavet med et program,
som gemmer dem som SWF fil, derefter har jeg importeret den.) men
den henter den 3 gange, og derefter en sidste gang, men det tager
laaang tid, har I nogle forslag til hvordan det kan gøres bedre?

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 24-05-04 15:23

[...]

> [...]
>den henter den 3 gange, og derefter en sidste gang, men det tager
>laaang tid, har I nogle forslag til hvordan det kan gøres bedre?

jeg bliver nødt til at se .fla'en, hvis jeg skal kunne give et bud på,
hvor det går galt..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk