hvor langt
Fra : Georg

Dato : 24-05-04 01:25

Jeg har en rally LC fra 98. Jeg har kørt 33500 Km på den. Hvor langt kan
sådan en motor egentlig holde, og hvad slides hurtigst. Jeg har fået ny
støddæmper, variator, en del dæk og forskellige småting på i tidens løb, og
den kører fint nok...endnu. Den kører omkring 65-70 på toppen. Jeg synes
bare, at der er en eller anden "lyd" fra motoren som ikke altid har været
der, sådan lidt "fløjteagtigt". Hvad med lejerne i motoren? Nogen der ved
hvor langt sådan nogle kan holde?

Georg

Fra : Mythos

Dato : 24-05-04 07:41

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der, sådan lidt "fløjteagtigt". Hvad med lejerne i motoren? Nogen der ved

Jeg har en magen til, og samme årgang, ud over de normale sliddele har jeg
fået et par lejer og pakninger skiftet ved krumtappen, det skete efter ca.
28.000 km. Men det lyder ikke som om det er det du har problemer med. Men
kør den på værksted og få fundet ud af hvad det er.
Jeg har nu rundet godt 40.000 km, og der har ikke været noget yderligere
galt med den, ud over de normale sliddele.

Kim Larsen