Starship Troopers i Esbjerg
Fra : Kekh

Dato : 23-05-04 22:14

Som nogen måske har lagt mærke til, har jeg et par gange reklameret
for gamle action-film i Biocity i Esbjerg.
Det vil jeg gøre endnu engang, men denne gang med en lille krølle
på*S*

Here goes:
STARSHIP TROOPERS(fra 1997), i Biocity Esbjerg, mandag d. 7/6, kl.
21.15.
(Og selvfølgelig bliver den vist i den store sal!)

Og 'krøllen' er:
Hvis nogle af jer her på forummet har lyst til at komme ind og se
den.... så send mig en mail på Klassiskaction@yahoo.dk, så sender jeg
en fribillet(eller to) til jer*S*

Nu ved jeg at de fleste af jer herinde er rimeligt nysgerrige, så jeg
har aftalt med operatøren at dem der har lyst også kan komme en tur
rundt i operatørrummet og kigge på sagerne inden forestillingen*S*.

Jeg håber da at jeg ser et par af hovederne herinde fra den 7 juni.

Hilsen Erland

Fra : Martin Helbo

Dato : 24-05-04 20:25

"Kekh" <kekh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har aftalt med operatøren at dem der har lyst også kan komme en tur
> rundt i operatørrummet og kigge på sagerne inden forestillingen*S*.

Det er da pokkers at der er så langt til Esbjerg.

--
Martin Helbo
Der bor i Århus

Fra : Devast8or

Dato : 24-05-04 21:40

Martin Helbo wrote:
> "Kekh" <kekh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da pokkers at der er så langt til Esbjerg.

Enig. Det kunne da være sjovt at tage med til, både for filmen (selvom man
har set den et par gange :), men også for at møde nogle herinde fra. Men
Ølstykke-Esbjerg er en temmelig lang tur (og smådyr, med bro og alting).

Devast8or

Fra : Erland Hansen

Dato : 25-05-04 18:37

Hvis i ikke skal ind og se den i biografen... Så sender TV3 den fredag
aften(Det giver nok ikke helt den samme oplevelse*G*).
Jeg skal i hvert fald se den i fjernsynet.... For så nyder jeg
biografoplevelsen endnu mere*hehe*

Erland