Der findes stadig flinke folk......
Fra : Ninja Rider

Dato : 23-05-04 18:44

Hejsa

I dag var jeg til RRF.dk (Road Racing Festival) Da jeg kørte hjem af,
ville jeg lige indstille lidt på affjedringen. Jeg var kørt ind til
siden lidt uden for hammel, og sad på hug, og skruede i bagdæmperen.
Ganske kort tid efter kom der en BMW kørende (mener jeg det var), og
stoppede og spurgte om der var brug for hjælp. Heltigvis kunne jeg jo
svare at alt var ok, og takkede dem mange gange for at de var stoppet.
Det er da rat at se at folk er klar til at hjælpe, bare at man sider og
skruer lidt i geden i vejsiden....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 09:14

> [...]
> svare at alt var ok, og takkede dem mange gange for at de var stoppet.
> Det er da rat at se at folk er klar til at hjælpe, bare at man sider

Du er da også så naiv, han håbede da bare på at Kwakken ikke kunne kører
så han kunne have givet dig et lift for derefter at have misbrugt dig seksuelt,
skåret hovedet af dig og stjålet alt af værdi. Næh der var du meget heldig

/Jens (der ikke er spor paranoid, de er bare efter mig allesammen)

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-05-04 17:09

Hejsa

Pwh wrote:
> [...]
> skåret hovedet af dig og stjålet alt af værdi. Næh der var du meget heldig
> /Jens (der ikke er spor paranoid, de er bare efter mig allesammen)

*GRILL*
Han havde også damen med... så mon ikke at det var noget andet der var
hensigten? Jeg køre dog ikke Honda!.....

Mvh Emil

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 19:15

Ninja Rider wrote:
> [...]
> Han havde også damen med... så mon ikke at det var noget andet der var
> hensigten? Jeg køre dog ikke Honda!.....

Damen, det var sgu da garanteret en led transvestit
Men måske var det fordi at du kørte Kwak at han opgav sit forehavende )

/Jens