Hov!-Famous Last Words
Fra : Larson

Dato : 23-05-04 18:15

Kan denne film af Peter Peter købes/ses på nettet?
Eller skal man på biblioteket for at låne den?

Mvh Larson
"Now children can anyone tell me why Chubby Checker left The Beatles in
1972?"Mr.Garrison

Fra : Peter Lind

Dato : 23-05-04 18:31

"Larson" <DmiNoNoNo@.dk> wrote in message
> Kan denne film af Peter Peter købes/ses på nettet?
> Eller skal man på biblioteket for at låne den?

Jeg ved godt at det er nemmere at skrive et indlæg i en newsgroup end at
søge på google, så jeg har gjort det hårde arbejde for dig:

http://videotics.homepage.dk/video/HOV.html

Allerførste link der kommer frem når man søger på "Hov! Famous last words"
http://www.google.dk/search?q=%22Hov%21+Famous+last+words%22&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Mvh
Peter Lind

Fra : Larson

Dato : 23-05-04 19:02

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://videotics.homepage.dk/video/HOV.html
>
> Allerførste link der kommer frem når man søger på "Hov! Famous last words"

Tak.
Folk på Usenet er så fucking flinke.

Mvh Larson