En kedelig afslutning på en ellers god dag~
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 16:31

I går efter at have deltaget i DMCs bronzekursus i Tune, begav min kammerat
René og jeg os hjemad, men blev ofre for et pludseligt vejrskifte. Vi kom
kørende i sydøstlig retning mod Køge, vejret havde en stor del af dagen
været et trist regnvejr, og sådan var det også da vi kørte hjem. Da vi
passerede Tåstrupvej så det ud til at det regnede rigtigt kraftigt, men det
var hagl der lagde sig i et ca. 2 cm. isglat lag på kørebanen. Selv om
farten ikke var specielt høj (ca. 70 Km/t.) var vi begge magtesløse, og
efter at have kørt lidt zig zag lagde begge cykler sig ned stort set
samtidig. René tog en kuretur i 2. spor og røg videre ud i midterrabatten.
Hans MC kurede i 2 spor, og lå midt på vejen da den stoppede. Jeg kurede en
tur med mave og håndflader som støttepunkter, da jeg lå stille var min SVer
ca. tre m. foran mig, og vi lå lige så pænt inde i grøften. Min første
reaktion var at skynde mig hen for at trykke dødmandsknappen ind, jeg var
lidt usikker på om motoren var gået ud (havde ørepropper i, og var helt
rundt på gulvet). Nu kiggede jeg over til Rene som også var kommet på benene
ca. 10 m. længere fremme, og jeg gik overfor at hjælpe ham. Han stod midt i
2 spor og havde lige fået rejst sin MC. Hans koblingsgreb havde drejet sig
og han kunne ikke rigtigt komme til det. Efter hurtigt at rette grebet op
fik vi den i frigear, og fik skubbet den ind i siden for derefter at sunde
os lidt.

Foran os var tre biler, men kun den ene stoppede for at hjælpe. Han var
flink og kom hen for at se om der var hændt os noget, og ville høre om han
kunne hjælpe med noget. Han kunne hurtigt konstatere at vi havde den rette
beklædning på og vi blev enige om at der ikke var behov for hjælp, idet vi
begge var på benene, og mcerne så ud til at kunne køre derfra. Jeg havde
også min mobiltelefon med, den lå i topboxen sammen med mine nøgler mv.og
jeg er nu glad for at lommerne var tomme da uheldet skete (tak til Anders
Majland, for at have belært mig om dette).

Efter at have sundet os lidt blev vi enige om at køre hjemad. Først der
fandt jeg ud af at der manglede noget af min gearpedal, men det kunne godt
lade sig gøre alligevel. Idag startede vi så dagen med at køre op til
kursets dag 2, for at fortælle de andre om uheldet (havde i forvejen ringet
til ansv. instruktør), og for at vise dem hvorledes at vores tøj havde
beskyttet os. Renés bukser havde fået hul på knæene ud for beskytteren.
Begge vores jakker havde fået et lille hul, og begges handsker var slidt
igennem. René havde fået lidt smårifter hvor handskerne var slidt igennem,
men der er intet at se på mine hænder. Den eneste grund til at der ikke
skete mere med beklædningen var den glatte vej, det er ihvertfald min
formodning.

Jeg har lagt billeder på http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=653 af min egen
cykel, og skyder nok også et par billeder af mine handsker.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 23-05-04 16:44

Øv for en omgang... jeg håber godt nok du har kasko på cyklen, for det ser
sgu da ud til at den har fået en ret hård medfart.

Men det er skisme da heldigt at der ikke skete mere med jer to.

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 17:05

Henrik Davidsen skrev i meddelelsen
> Øv for en omgang... jeg håber godt nok du har kasko på cyklen, for
> det ser sgu da ud til at den har fået en ret hård medfart.

Der er kasko på den. Og det er jeg glad for nu
Renés Yamaha XJ600 slap noget billigere fra det, men det er nu nok en
forsikringssag alligevel. Jeg hører ham lige om ikke han lægger lidt
billeder op af den. Den har fået skrabet greb, dæksler, spejl, og vi er lidt
usikre på forgaflen eller styret. Der er et eller andet der er skævt på den.

> Men det er skisme da heldigt at der ikke skete mere med jer to.

Ja, det er trods alt det vigtigste !

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Lars Nielsen

Dato : 23-05-04 16:53

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men der er intet at se på mine hænder. Den eneste grund til at der ikke
> skete mere med beklædningen var den glatte vej, det er ihvertfald min

- Glem den glatte vej... - Og tak dit tøj!!

For halvanden år siden var der en som kørte ud foran undertegnede, hvorfor
undertengede bremsede så hårdt med forbremsen, at hjulet valgte at blokere
ved en ujævnhed i vejen. Resultat...: ca 150 meter kuretur på røven på tør
asfalt ( kørte ca. 120 ) - kun med slidmærke på røven af bukserne til
resultat. Honda'en skule have en nu topkåbe og en ny sideplade samt lidt
maling... - Pris for stumper og lak 8000,- incl. BSM Vampire slip-on ved
DavidSilverSpares i england.

Jakke og bukser var alm. læder med skumpuder, dertil en Dainese rygskinne.
- Og det var på tør asfalt, så glem vejret...

Medfølelseherfra iøvrigt... *S

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 17:19

Lars Nielsen skrev i meddelelsen news:c8qhdj$1927$1@news.cybercity.dk

> [...]
> valgte at blokere ved en ujævnhed i vejen. Resultat...: ca 150 meter
> kuretur på røven på tør asfalt ( kørte ca. 120 ) - kun med slidmærke

Og så var du lige frisk at kure uden om ham på røven, mens du lige vendte
dig mod ham da du passerede, for at give ham fingeren

> Honda'en skule have en nu topkåbe
> og en ny sideplade samt lidt maling... - Pris for stumper og lak
> 8000,- incl. BSM Vampire slip-on ved DavidSilverSpares i england.

Det var billigt sluppet. Så let slipper mit forsikringsselskab vist ikke.
Jeg har en selvrisiko på 0,- så det kan ikke svare sig for mig at gøre andet
end melde det til dem.

> Jakke og bukser var alm. læder med skumpuder, dertil en Dainese
> rygskinne. - Og det var på tør asfalt, så glem vejret...

Vi har begge tekstil. René kører med jakke, bukser og støvler af mærket
Held. Hans handsker var nogle billige sommerhandsker fra Louis. Jeg kører
med Bering jakke, Alpinestars støvler, bukser og handsker er af mærket Held.

> Medfølelseherfra iøvrigt... *S

Mange tak

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-05-04 18:32

Kenn H. Jensen wrote:
> [...]
> mærket Held. Hans handsker var nogle billige sommerhandsker fra
> Louis. Jeg kører med Bering jakke, Alpinestars støvler, bukser og

Hej Kenn

Det er surt med sådan et uheld, men jeg er glad for at i slap nogenlunde
uskadte trods alt!.

Kunne jeg ikke få dig til at smide billeder op at dit tøj også??
Jeg synes det er vigtigt at se udstyret efter et styrt, for så kan man også
bedre danne sig et indtryk af hvad der var sket hvis IKKE man havde haft det
på!

På forhånd tak

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Oros

Dato : 23-05-04 23:37

Anders Thorup wrote:
> [...]
> Jeg synes det er vigtigt at se udstyret efter et styrt, for så kan
> man også bedre danne sig et indtryk af hvad der var sket hvis IKKE

Jeg kunne snuppe et billede af min bronx-jakke og min hjelm, så behøver du
slet ikke fantasere. Hjelmen var det eneste korrekte udstyr i forbindelse
med røvtur på 120km/t. Hjelmen har en lille skramme som sagtens kunne gøres
værre hvis man tabte den på jorden fra brysthøjde. Bronxjakken ligner en
jakke efter en af de lidt hårdere drukture hvor man måske lige har været
nede og kysse jorden et par gange eller 3 (ærmet smøgede helt op bag albuen
og jeg hvilede hovedet på den arm langs asfalten. Bukserne er dog kasseret,
der var et temmeligt stort hul i hvert knæ. Så meget afhænger af situationen
tror jeg. Jeg havde ingen handsker på, men havde ikke nævneværdige skader på
hænder selvom jeg til dels har stødt af med dem. Ikke være skader end hvis
man eks. falder i let løb på asfalt normalt (sådanne lede hudafskrabninger i
håndflader der svider som ind i h....). Min cykel derimod, den var ikke
køn, og ikke sådan lige til at gøre pæn igen for billige penge. Den primære
forskel, og "velsignelse" i min køretur var nok at den ligeudbane jeg selv
kurrede i var nylagt med ny asfalt, og den højresvingsbane som kun cyklen
nåede ud i var nyhøvlet og klargjort til nyt lag asfalt. (cykel ramte videre
lyssignalmast (nærmere strejf, men bule var der da i pælen), for så at sætte
af på skrå kantsten og ramme massivt vejtræ i 1meters højde (ca. 5 meter
efter kantstenen). Resultat, jeg rejste mig op, traskede de 50meter som
cyklen var kommet længere frem end mig selv, samlede dyret op fra vejen hvor
den var slynget ud igen, betragtede kort situationen og min egen situation
for så at løbe dyret igang og køre hjem med en knækket venstre clipon der
hang i kablerne (spændende), og tage på arbejde dagen efter. En badekartur
og lidt forbinding på hænder, knæ og venstre underarm var hvad der skulle
til. (nok takket være den nye asfalt) Godt man ikke røg med ud i den høvlede
svingbane, for så tør jeg ikke tænke på hvor mange flere mm, eller måske
centimeter der var røget af knæ og underarm primært. Ingen brækkede knogler,
kun en lettere øm fod (dog ikke være end efter en tackling på fodboldbanen).
Taget i betragtning at jeg dengang kørte som chauffør for transportfirma, og
først bukkede under for feber grundet infektion i armen på 3.arbejdsdag, så
kan man vist roligt sige at jeg slap billigt.

Jeg har ydermere en kammerat som lagde sin cykel ned med en tøs bagpå. Ingen
af de 2 havde korrekt udstyr på andet end deres hjelm. Gutten havde så
arbejdssikkerhedssko på hvis man kan sige det tæller for noget i den
sammenhæng. Men ellers bare alm. bukser og en sommerskjorte på. De lagde sig
ned med 140km/t, på vej ind i rundkørslen med vandtårnet i Tårnby (måske
lettere overdrevet, men det er hans egen udlæg, og vitterligt det som nålen
stod på i meteret efterfølgende - og han kører normalt med hovedet under
armen, især hvis der skal imponeres piger kunne jeg forestille mig) Begge
røg på skadestuen, men gik derfra igen efter ventetiden og korte
undersøgelser, med lettere skrammer og chokket som resultat. Ihvertfald en
herfra mener jeg kommenterede at have set cyklen i vejkanten, og det så
absolut ikke godt ud på cyklen alene var konklusionen.

For så at gøre det hele mere groteskt, så kommer her den sidste historie af
folk i min bekendskabskreds der har været udsat for uheld. Min
klassekammerat satte igang fra vejkanten fra en position iml. 2 parkede
biler og skulle dreje ret skarpt for at komme ud. Da han så ude på vejen
skulle rette op og samtidig fik givet en smule for meget rulle sent på
aftenen, starten på natten da dug'en var begyndt at falde gik baghjulet i
spin, hvilket resulterede i at mc'en skred ud til siden, og i den
sideværtsbevægelse røg cyklen stortset til komplet stop, men fætteren
mistede balancen og herredømmet over cyklen til den side bevægelsen nu
foregik i og lagde sig ned sammen med cyklen. Staklen var fuldt ud udstyret
med hele pivtøjet. Buks, jakke, rygskinne, støvler, handsker hjelm. Alt
efter bogen. Men hans vælt resulterede i et brækket kraveben, intet mindre
end 2 steder på samme kraveben. Han var sengeliggende fuldstændigt i 2 uger
med smertestillende medicin, og de efterfølgende 2 uger foregik meget stille
og roligt, stadig under smertemedicin.

Er det ikke bare en retfærdig verden vi lever i?
Billeder af os uheldige heltes cykler kan ses under galleri
"asfalt120+eksem" på min dfmc profil.
Som det ses af galleri-kommentarer, så kan man ikke klandre os unge
mennesker for at sætte satserne på forsikringer i vejret, for begge vores
uheld var eneulykker som led under det grimme ord "ansvar". Det var der dog
nok ikke meget af i luften i splitsekunderne inden uheldet.

Der var lige lidt at gruble over der...
Måske man skulle have fat i noget a'la det som vist laves til skiløbere i
tilfælde af lavine, nemlig at man indkabsles i en luftballon, eller var det
en James Bond only? hmm... så var der også noget med airbag-jakker ik? Gad
vide om de endnu har været brugt i praksis (hvis man da kan kalde uheld
praksis).

Tegnsætning indsættes efter behov

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dfmc.dk/?id=222

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 24-05-04 00:00

Anders Thorup skrev i meddelelsen news:c8qn77$1frh$1@news.cybercity.dk

> [...]
> Jeg synes det er vigtigt at se udstyret efter et styrt, for så kan
> man også bedre danne sig et indtryk af hvad der var sket hvis IKKE

Jeg skal lige høre René om ikke han lige kommer forbi med hans tøj, for det
var faktisk hans tøj det gik værst ud over. Men jeg kan da godt lige skyde
et par billeder af mit eget i morgen og lægge op i galleriet. Der er dog
ikke meget at se på mit tøj.

Vi kørte op til de andre kursister på 2. dagen, for at fortælle hvorledes at
vi kom galt afsted, og for at de kunne se nødvendigheden af den rette
beklædning. Jeg håber at det har fået dem til at tænke lidt over at det
altid er vigtigt at have beklædningen iorden. Her blev vi også fortalt at
endnu een af kursisterne var kørt galt på vej hjem dagen forinden. Det var
vistnok noget med en våd træbro. Jeg håber at hun har klaret frisag ligesom
os, og er klar til endnu et kursus! Vi er jo nogen der har brug for det

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 24-05-04 16:58

Anders Thorup skrev i meddelelsen news:c8qn77$1frh$1@news.cybercity.dk

> Kunne jeg ikke få dig til at smide billeder op at dit tøj også??

Så er der lagt billeder op af mit tøj i galleriet på
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=653
Der er ikke taget billeder af min styrthjælm, da den ikke har været nede at
ramme asfalt eller lign.

René har ikke haft tid til at komme forbi med hans tøj, men jeg håber på at
vi får taget et par billeder af hans i løbet af ugen.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 22:35

Kenn H. Jensen <kenn@nospam.dk> skrev i en

Surt at gøre sig hagl-erfaringer på dén måde - Men på den anden side så
kunne det have været på motorvejen istedet =

> Det var billigt sluppet. Så let slipper mit forsikringsselskab vist ikke.

Min tidligere GPZ900R blev hele to gange tippet af sidestøttebenet af en
parkerende bil og begge gange kostede dét 0km/t-stunt 10.000,-

--
Armand.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 23-05-04 22:38

> [...]
>
> Min tidligere GPZ900R blev hele to gange tippet af sidestøttebenet af en
> parkerende bil og begge gange kostede dét 0km/t-stunt 10.000,-

Måske burde man lige sige, at den pris selvfølgelig er gør-det-selv prisen
på at få det lavet, værkstedet vurderede ca 25kkr danske momssure
skateplagede kroner. og med en selvrisiko på ca. 11kkr samt bonstab og alt
det der pis, vurderede jeg at sådan en smule kunne jeg sku selv lave.

Lars

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 23:21

Armand skrev i meddelelsen news:c8r5bn$20tj$9@news.cybercity.dk
> Kenn H. Jensen <kenn@nospam.dk> skrev i en
>>
> Surt at gøre sig hagl-erfaringer på dén måde - Men på den anden side
> så kunne det have været på motorvejen istedet =

René og jeg sad netop og snakkede om det idag da vi passerede stedet. Vi
havde lige passeret motorvejen ca. 500m tidligere, og jeg overvejede faktisk
lige at snuppe den de 5 km ud til Ølby afkørslen. Det at vi havde grønt lys
til ligeudkørsel deroppe gjorde at jeg valgte at fortsætte ligeud.

Jeg vælger at tage det hele med ophøjet ro. Vi kontakter begge to
forsikringsselskabet i morgen (har begge Tryg), og så må vi tage den derfra.

Instruktørerne fra kurset var rigtigt flinke, og det var mit indtryk at de
ville gøre hvad de kunne for at vi begge kunne nå at gennemføre et
bronzekursus inden det guldkursus vi begge er tilmeldt. Ellers må vi jo have
flyttet datoen for guldkurset også. Jeg blev dog lovet at jeg ville høre
nærmere om det snarest. Noget andet er jo så at vi også lige skal have
cyklerne klar til kurset

BTW. Een af min venner tilbød faktisk at jeg kunne have taget hans SVer som
er meget lig min egen. Det kunne jo være at jeg var heldig at tilbuddet
stadig står ved magt hvis ikke min egen bliver færdig inden næste kursus
Så er det bare Renés der skal laves klar, og den er ikke halvt så medtaget
som min.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Armand

Dato : 24-05-04 16:46

> [...]
lys
> til ligeudkørsel deroppe gjorde at jeg valgte at fortsætte ligeud.

No shit!
Kunne i mærke at det trak i nakken fra jeres skytsengels vingesus??

Jeg læste i dagens avis at der var indtil flere biler der skøjtede af banen
på motorvejen dernede et sted, så dér har føret ikke været mildere :-|

--
Armand.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 24-05-04 17:05

Armand skrev i meddelelsen news:c8t5nb$liv$4@news.cybercity.dk

> [...]
>
> Jeg læste i dagens avis at der var indtil flere biler der skøjtede af
> banen på motorvejen dernede et sted, så dér har føret ikke været

Det der skete på motorvejen var helt nede på Falster. Jeg læste om det samme
aften på DRs TTV, og har lagt siden op på
http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=653&pid=6126

Hvorledes motorvejen har været på strækningen til Ølby ved jeg ikke noget
om, men det kunne nemt have været gået rigtigt galt hvis vi havde oplevet
det samme derude.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Zacho

Dato : 24-05-04 22:12

> [...]
samme
> aften på DRs TTV, og har lagt siden op på

Uha ja. Jeg kørte forbi stedet på vej hjem fra tyskland lige efter det var
sket.
Der var også en mc indblandet. Det så alvorligt ud med alle de
udrykningskøretøjer,
men man kunne da heldigvis læse i pressen dagen efter, at der ikke var nogen
der var
kommet alvorligt til skade.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-05-04 18:03

Pu-ha. Godt der ikke var personskade. Det var også nogle store hagl. (i
hvert fald på fyn).

--
Mvh.
Henrik (Husk vores træf sidste week-end i Maj, skal opleves )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 23:47

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk skrev i meddelelsen
> Pu-ha. Godt der ikke var personskade. Det var også nogle store hagl.
> (i hvert fald på fyn).

De materielle skader kan fikses, og skrækken blev hurtigt overvundet igen.
Resten af hjemturen var godt nok ikke til meget pjat, men jeg savner
allerede at få en ordentlig tur på den igen.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-05-04 22:54

Hej Kenn.

Øv, det var da en kedelig en :-/, godt at der kun skete skade på cyklen og
ikke person skade, håber at den hurtigt bliver kampklar igen.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-05-04 23:43

Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen

> Øv, det var da en kedelig en :-/, godt at der kun skete skade på
> cyklen og ikke person skade, håber at den hurtigt bliver kampklar
> igen.

Af skade bliver man klog! Er det ikke sådan man siger

Jeg håber selvfølgelig også at den bliver fikset hurtigt. Godt der ikke er
ventetid på brækkede knogler etc.. pheww Så kan man da altid låne sig
til en lille hyggetur på kammeratens SVer i ventetiden (hvis han da tør låne
mig den).

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : anders majland

Dato : 24-05-04 07:20

> Da vi passerede Tåstrupvej så det ud til at det
> regnede rigtigt kraftigt, men det var hagl der lagde sig i et ca. 2
> cm. isglat lag på kørebanen.

Uha - godt i begge slap med skrækken. Jeg prøvede det for nogle år siden
på motorvejen mellem rønnede og køge. Jeg kører i bil med ~130km/t og
bliver overhalet af en stor bmw der nok kører godt og vel 150. Da bmw'en
er 2-300 meter foran mig ser det også "bare" ud til at der er lidt vådt.
Lige hvor vejen svinger lidt og går under en bro spinder han ud. Han
tager først autoværnet i ydersiden, kommer på tværs rammer en af
brobillerne og tilbage igen. Pga hans kurretur når jeg at bremse meget
ned og kommer forbi både bil og vragstumper uden at ryge af. Han slap
heldigvis også med skrammer.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-04 11:48

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:40b1b577$0$3046$14726298@news.sunsite.dk...

> Uha - godt i begge slap med skrækken. Jeg prøvede det for nogle år siden
> på motorvejen mellem rønnede og køge. Jeg kører i bil med ~130km/t og
> bliver overhalet af en stor bmw der nok kører godt og vel 150. Da bmw'en

Forhåbentlig en 4-hjulet BMW?

vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 24-05-04 11:04

> Forhåbentlig en 4-hjulet BMW?

Yep - sorry det burde jeg nok have pointeret, da det jo egenligt er ot
her i gruppen...

Jeg blev også overrasket af en haglbyge i lørdags, men jeg stod bare og
rodede med mc'en på gårdspladen så det skete der ikke noget ved

Fra : Hans Holten-Lund

Dato : 24-05-04 15:29

Det var godt at i slap for brækkede ben og det der er værre!
Apropos kørsel på glat is, her er et cool videoklip
http://www.uponone.com/videos.php?id=1446

Mvh. Hans

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 24-05-04 16:54

Hans Holten-Lund skrev i meddelelsen

> Det var godt at i slap for brækkede ben og det der er værre!

Ja, alt andet bliver pludselig ligegyldigt, helbredet er trods alt det
vigtigste.

> Apropos kørsel på glat is, her er et cool videoklip
> http://www.uponone.com/videos.php?id=1446

He he, bemærkede du ikke at Torben Scheel foreslog et glatførekursus. Dette
er "hverve videoen" til hans kursus

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-04 11:57

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> vigtigste.

> He he, bemærkede du ikke at Torben Scheel foreslog et glatførekursus.

Damn! Hans nedlægninger er større end jeg tør lave på tør vej :-/

Mestersvinger kyllingeklassen får snart en tilmelding.

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425