DR2 17.45 viser Ridderfalken
Fra : Hektor

Dato : 23-05-04 15:44

Lige et tip!

DR2 kl 17.45 viser Ridderfalken(The maltese falco), en superduper film som
er værd at bruge søndag på.

Mvh
Hektor

Fra : Jesper

Dato : 23-05-04 16:22

Hektor <FJERNESjoint_to_joint@hotmail.com> wrote:

> Lige et tip!
>
> DR2 kl 17.45 viser Ridderfalken(The maltese falco), en superduper film som
> [...]

Ellers kan man jo altid se denne her:

http://imdb.com/title/tt0161843/
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Carl Drud

Dato : 23-05-04 16:32

On Sun, 23 May 2004 17:22:05 +0200, Jesper wrote:

> Ellers kan man jo altid se denne her:
>
> http://imdb.com/title/tt0161843/

Det måske en film der "kunstnerisk set /ikke/ er dårlig" efter din
mening?

Carl

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 23-05-04 16:58

In <230504.173137.dkf.5@ID-74459.user.uni-berlin.de> Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> writes:

>Det måske en film der "kunstnerisk set /ikke/ er dårlig" efter din
>mening?

Den er faktisk meget sjov at en pornofilm at vaere.

Mvh
Martin

Fra : Jesper

Dato : 23-05-04 21:37

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote:

> Det måske en film der "kunstnerisk set /ikke/ er dårlig" efter din
> mening?

Nu har jeg kun set traileren for den, men den ser da morsom ud. Men stor
kunst er det jo nok ikke