Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis tegneprogram?
Fra : Rune Hammerskov

Dato : 23-05-04 13:45

Hvilke gratis tegneprogrammer findes der? Jeg har prøvet Gimp, hvilket er
godt, men det er lidt ustabilt under windows.

Fra : emj

Dato : 23-05-04 16:39

On 23 May 2004 12:44:33 GMT, Rune Hammerskov <rdh@cs.auc.dk> wrote:

>Hvilke gratis tegneprogrammer findes der? Jeg har prøvet Gimp, hvilket er
>godt, men det er lidt ustabilt under windows.

Gimp er vel ikke et decideret tegneprogram. Prøv Corel Draw, som
selvfølgelig ikke er gratis, men som er et tegneprogram.
Hilsen emj

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-05-04 16:51

On 23 May 2004 12:44:33 GMT, Rune Hammerskov wrote:

> Hvilke gratis tegneprogrammer findes der? Jeg har prøvet Gimp, hvilket er
> godt, men det er lidt ustabilt under windows.

Pixia.
http://park18.wakwak.com/~pixia/

--
Mvh. Lars

Fra : GK

Dato : 23-05-04 23:31

gratis tegne prg det kommer jo an på hvad det er du skal tegne ... om
det skal være målfast .. eller det bare er lidt på frihånd

lidt mere info ville hjælpe ,,,

mvh gk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-05-04 12:21

Uheldigvis faldt GK over tastaturet og skrev derved følgende:

> gratis tegne prg det kommer jo an på hvad det er du skal tegne
> ... om det skal være målfast .. eller det bare er lidt på frihånd
> lidt mere info ville hjælpe ,,,

Er der virkelig så mange gratis tegneprogrammer?

Claus

Fra : Anders Pedersen

Dato : 24-05-04 14:59

On Mon, 24 May 2004 13:20:47 +0200, Claus Tersgov wrote:

> Er der virkelig så mange gratis tegneprogrammer?

Her er da serif draw plus 4
http://www.freeserifsoftware.com/serif/dp/dp4/index.asp

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Knups

Dato : 24-05-04 15:13

"Rune Hammerskov" <rdh@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke gratis tegneprogrammer findes der? Jeg har prøvet Gimp, hvilket er
> godt, men det er lidt ustabilt under windows.

Zoner draw 3 skulle være gratis
http://www.zoner.com/support/download2.asp?ProductID=1